ik kon het niet laten, heb een early test gehaald, zondag ochtend maar samen met vriendlief testen. dan ben ik als het goed is 10dpo. en anders volgend weekend testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden. bij de vorige zwangerschap zelf alleen getest, en het hem later verteld. vind nu wel net zo leuk om het samen te doen. iemand ervaring met z'n early test?
Hoi dames! Ik ben aan het ruziën met die lijst, maar het lukt niet helemaal . Zou iemand mij erbij willen zetten. We willen graag een 2e kindje, maar heb al 2 miskramen achter de rug. Dit is 2e ronde na de laatste miskraam. Ik ben 31 trouwens en mijn NOD is 10 september. Ik ben altijd overal aan het meelezen, maar wil toch ff een keer actief mee doen
Ooit met een early test gedaan, die was negatief toen. Dag later met kruidvat en toen wel positief. Heb net zelf ook maar testjes gekocht, testdrang begint te borrelen haha. Heb met mezelf afgesproken woensdag pas te testen. Dan zit in precies 4 weken na m'n menstruatie.
had de vorige keer dat die van de kv 2voor5 wel deed, en de action niet. dacht, probeer eerst deze nu, kan altijd voor de zekerheid die van de kv weer halen. hier begint ook zwaar te borrelen haha
Spannend! Nog even afwachten. Kun je zo vroeg voor je NOD al (positief) testen dan? Misschien dat ik er ook wel eentje aanschaf dan...
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde 8 September Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) Totaal: 28 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Welkom! Ik heb je op de lijst gezet. Neem aan dat je al op het wachtbankje zit toch? Maak ik je meteen paars! Heftig joh, 2 miskramen... ook echt achter elkaar? Ik ga voor je duimen deze ronde!
Thanks! ik zit keurig op het wachtbankje Eentje in januari.. Het hartje klopte niet meer bij de 12 wekenecho en laatst weer 1 bij 6 weken. Ik duim met jullie mee
Ohh proficiat! Ze zeggen streep is streep en ik vind hem toch al heel duidelijk!!! Hier gaat mijn gevoel echt met de dag ( wat zeg ik... met de minuut!) op en neer. Een paar uur geleden dacht ik nog het zal wel niet maar net in de auto kreeg ik het opeens spaans benauwd en misselijk en tegelijkertijd steken in mijn borsten en heb al aantal dagen een zwaarder vol gevoel beneden en soms steekjes..had ook eerst veel afscheiding, 2 dagen niet en net opeens weer een witte sliert... zooo spannend pfff maar ik durf gewoon niet te hopen ik ga echt pas na nod testen deze keer ik wil geen witte test zien , vooral omdat ik ervaren heb dat er wel degelijk iets gaande kan zijn maar dat het dan nog wordt afgestoten. Dames die gaan testen succes!!!!
Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Jeetje,2 miskramen, dat is niet niets! Heb je al een idee wanneer je een test wilt wagen? Of wacht je netjes je NOD af?
@Biggestwish gefeliciteerd!!! De eerste roze! Hier gaat mijn gevoel ook up en down wat betreft wel/niet zwanger, ene moment ben ik misselijk enz en dan denk ik, zeker dat ik zwanger ben! Volgende moment voel ik niks en denk ik, zal wel niet.. geloof er niet in!
Echt zo onwerkelijk. Had alleen maar durven dromen dat het zo snel weer zou lukkken. Blijdschap maar tegelijk ook angst. Angst dat t weer niet goed is.
@Biggestwish gefeliciteerd!! Wat spannend zeg! @sweetL precies dat ja, vanochtend dacht ik weer menstruatie krampen.. nu denk ik ; nee, misselijkheid? Kan alle kanten nog op