Gefeliciteerd @Biggestwish en @sweetL! Duimen dat er snel meer volgen, vorig lijstje was helaas wat minder roze.
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde 8 September Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) Totaal: 28 Wachtbankje (19), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Gefeliciteerd voor de zwangere! Ik verwacht op 8 september mijn NOD het is de derde ronde, naja ik heb vorige ronde overgeslagen want ik ben niet ongesteld geworden. Ik ben 24 jaar en het is voor ons eerste kindje. Kan iemand mij op de lijst zetten Hihi weet niet zo goed hoe het werkt. Succes iedereen op het wachtbankje en hopen dat er deze maand wel iets gebeurd
Ik heb even de lijst aangepast! Vind dat de zwangere dames het verdienen om hun naam zo mooi in het roze te zien schitteren!
Gefeliciteerd Biggestwish en sweetL En jammer voor de dames die helaas in het rood staan. Hopelijk volgende ronde beter. Hier zegt mijn gevoel dat ik zwanger ben, maar durf het niet te veel te hopen. Gisteren vloog er een ooievaar precies over onze auto, vond dat wel heel toevallig.
Gefeliciteerd @Biggestwish en @sweetL echt al mooie streepjes! Toch nog goed nieuws op deze rode duivel dag
Ik zit op 12 dpo Bedankt voor de felicitaties iedereen! Moet nog eventjes een beetje bezinken ookal had ik wel een aantal kenmerkende kwaaltjes hihi. Maandag nog een keertje testen en als die mooi wat donkerder is dan bel ik de vk