NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja heel vervelend, gaat mij een hoop ovulatietesten kosten in de toekomst denk ik.. of ik heb ik heb al goed de eisprong berekend dit keer en we hebben een lucky shot ;) ben nog niet ongesteld dus er bestaat nog hoop

Biggestwish vindt dit leuk.
  2. Biggestwish

Biggestwish Niet meer actief

Na een nachtje slapen ben ik toch ineens weer onzeker, voel nog steeds wat menstruatie achtige krampen. Heb ik tijdens de goede zwangerschappen ook wel gehad maar ook tijdens de slechte. Hoop zo'n curretage en alles nooit meer mee te hoeven maken. 2 "normale" miskramen vond ik lang niet zo heftig emotioneel. Gelukkig mag ik met 7 weken voor de eerste echo. Volgende week maar bellen als de test maandag donkerder is.

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wat rot dat je zo onzeker voelt, vervelend dat je dit hebt moeten meemaken en dat je voelt dat een tweede streepje niet alles zegt. Maar ik duim keihard voor je dat het nu goed gaat!!! Fijn dat je eerder voor de echo mag gaan!

Ik werd vannacht ram misselijk wakker met flink brandend maagzuur. Voelde me ellendig en ik werd er toch heel blij van :p en ook weer steekjes in rechterlies en iets vollere borsten. Daarnaast menstruatie achtige krampjes ( die ik normaal echt pas voel als mijn menstruatie doorzet) en ik kan ieder moment in huilen uitbarsten...Maar ik durf gewoon niet ervan uit te gaan dat er misschien iets gaande is. Ik test echt pas na mijn nod!!!! ( als ik dat volhoud :roflmao:)

Hoe is het bij jullie ladies... Duim voor jullie allemaal!

Oumi vindt dit leuk.
  4. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Testennnn :p

5. Oumi

Oumi Lid

24 aug 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Jaaaaah het kan nog. En ik hoop het natuurlijk stiekem wel, maar denk het niet. Zo kan ik niet teleurgesteld worden:roflmao:
    Ik had haar gebeld, omdat ik lichte vorm van pcos heb, en ze had bloed geprikt om te kijken wanneer mn eiersprong was. Na mn bloed test zei ze hopelijk ben je zwanger over 2 weken, anders bel je maar. ffe een echo van mn eierstokken zien. Jah hier in belgie gaat het allemaal.wat makkelijker dan nederland.

6. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Ik weet niet of er nog een paar dames bij zitten van de augustuslijst. Maar ben even een paar weekjes niet op de pagina geweest ivm vakantie en weer werken. Mijn nod is eigelijk morgen of maandag. Nu had ik meer dan een week geleden een roze puntje aan mijn wc papier en gister had ik bloed bij afvegen en heeft verder niet doorgezet. Ik durf niet blij te zijn met niks dus er meteen een test tegenaan geknald haha. En ja hoor dikke vette negatief. Heeft iemand dat ook wel eens gehad dat de menstruatie niet meteen doorzet?? Je hoopt dan weet dat te vroeg getest hebt natuurlijk, ik heb niks aan die dingen hahahaa

Oumi vindt dit leuk.
  7. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Owja dat bloed kwam met afvegen heel onverwachts want ik had geen krampen en nu ook niet! Dat rare lijf van mij ik snap er niks meer van!

8. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Haha is heel slim van je!

9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.887
    2.564
    113
    Vandaag 7 dpo hier en gek genoeg nog geen testdrang?
    Heb via ebay first response testen gekocht (amerikaanse variant van predictor early) en die komen tussen dinsdag en vrijdag binnen dus probeer tot die tijd te wachten met testen.

10. Elz85

Elz85 Actief lid

20 okt 2014
    148
    103
    43
    Best vervelend he. Wel iets voelen dan weer niets.
    hier beetje hetzelfde. Van alles voelen en laatste twee dagen eigenlijk niks meer. Voelde alleen mijn borsten toen ik op mijn buik sliep maar dat kan ook vanwege aankomende menstruatie zijn.

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    @Mila27 hahahah nou zit nog 5 dagen voor nod ik durf nog niet!!!

12. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    En? Heb je vanmorgen getest of toch nog afgewacht? ;)

13. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Wanneer testte je bij je vorige zwangerschap positief? Ook voor je NOD? Of heb je je NOD afgewacht?

14. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    @itsann ja, getest :D :D :D
    Ik mag op roze!!

Mijn man keek me ongelovig aan, hij moet nog ff aan het idee wennen. Ik geef hem een dag of 2 voordat hij het beseft :p

Bijgevoegde bestanden:

Oumi, angel071986, Jess89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hier nu ook al bruin. Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is. Maar voor deze ronde is dat niet erg. Mijn stresslevel is nu veel te hoog om zwanger te raken, dus dat zou niet gezond zijn.

Ik ga de groep uit en laat zw. Pagina even voor wat het is.weer even tot rust komen.

Succes allemaal. Gefeliciteerd alvast voor de gene waarbij t raak is.. Sterkte voor de gene die ongesteld zijn geworden.

16. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Luuna gefeliciteerd !!! Super goede streep!

17. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Jaaaa! Gefeliciteerd! De 3e roze! Jullie eerste kindje toch?

18. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Luuna had jij al symptomen en zo ja, wat?

19. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ah, balen... :( Denk goed om jezelf. Even goed tot rust komen en proberen te ontstressen. Take care! :thumup:

20. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    @kleintje85 sterkte, hopelijk ontstress je snel en wordt je binnenkort gezond zwanger.

@itsann ja, is ons eerste (en enige) kindje. Vind het allemaal heel spannend en geen idee wat ik kan verwachten komende maanden.

@MaHeRo88 eigenlijk helemaal niks wat ik normaal niet heb. Voel me gewoon prima, niet misselijk ofzo, geen pijnlijke of grotere borsten, niks..
    Alleen wat moe, maar ben op intro-kamp geweest 3 dagen, dus dat vond ik niet zo raar ;)
    Oh misschien 1 aanwijzing : geen puisten erbij (dat begon meestal dag of 4 voor nod)

Deel Deze Pagina