Ow wat erg, je mag verdrietig zijn hoor, maar het moest zo niet zijn. Sterkte meid Op naar volgende maand
Haha ik vind dat zo knap he haha Spannend!! Hier ligt al hele dag de kat op schoot (laatste vakantie dag ik doe niet zoveel vandaag haha) En ik ben 8dpo word nu zo nieuwschierig hierdoor... Ik probeer te wachten tot 10 dpo
Oh nee wat naar @Biggestwish misshien morgen voor de zekerheid nog testen? Ik ben in mij 'eerste' zwangerschap (van mijn zoontje, daarvoor een aantal mk) ook veel bloed verloren, dacht ook dat het over en uit was. Toch een super leuk ventje geworden...
Volgende week zaterdag is mijn nod. Nog geen testdrang. Zou nog veel te vroeg zijn. Vorige keren testte ik 11 dpo positief. Heb as dinsdag nog een afspraak bij de gyn staan. Nog soort 'na controle/gesprek' zou leuk zijn als ze al wat van een beginnende zwangerschap zou kunnen zien maar ik denk ik het niet. Hooguit een heel klein ini mini vruchtzakje ofzo. Ze zagen vorige keer wel een corpus luteum cyste (zie google mocht je je afvragen wat het is) en daar maakte ik me best zorgen over omdat ze helemaal niet uitlegde wat dat inhield en of het gevaar kon geven.
Sorry ! Was verstrooid de eerste keer ! Cyclus is heel onduidelijk maar als ik op mijn eisprong afga is het 9 sept... toch een test gedaan gisteren en vandaag ( kon t niet laten)
@Biggestwish Aaahh nee! Ik vind het zo erg voor je! Heel veel sterkte meid! @Oumi Balen! Succes de volgende ronde Pff begin het nu toch ook spannend te vinden. Ik begin toch kwaaltjes te krijgen! Het duurt nog zooooooo lang totdat ik kan testen. Ergens vind ik het misschien toch eng om een positieve test te hebben; bang voor nog een miskraam. Hoe gaat het bij jullie meiden op het wachtbankje? Nog een beetje vol te houden?
Zoo spannend he allemaal.. Ik dacht mn nod morgen te hebben.. vanochtend negatief getest.. krampen maar geen menstruatie. Vage klachten haha wat zal t worden, hopelijk snel meer duidelijkheid! Spanning bij iedereen hier!
Meiden help!! 8dpo en kon me niet meer inhouden. Kat achtervolgt me gewoon de hele dag en ze is echt geen schoot kat. Ik denk ik doe gewoon een test die is wit en dan kan ik weer verder. Maar ik zweer je dat ik een lijntje zie... Nog heel lastig op de foto maar ik zie hem wel...
Ik zie echt wel een licht streepje je hoeft er zelfs niet voor te turen . Duidelijker dan dit kan Niet . En dat al op 8 dpo woww. De mijne was pas positief op 18dpo . We hopen dat het Mooi oploopt
Ik hoef ondertussen ook niet meer te turen in het echt. Foto is lastiger maar in het echt is die duidelijker. Wauw ik geloof het echt nog niet...
Geen menstruatie is een goed teken! Wanneer ga je weer testen? Ik word vaak in de nacht wakker en heb last van witte afscheiding (sorry, sorry, sorry!) Mijn borsten zijn al groter (altijd leuk) en mijn buik is flink opgezet (iets minder charmant zo op het strand). Heeft iemand trouwens wel eens iets van de innesteling gevoeld?
Had je al eerder ze geplaatst?? Lijk wel wat te zien maar die van kruitvat is al wat gelig dus lastig te zien