Ik denk wel iets te zien, maar ben zo slecht in turen over 2 dagen nog een keer testen om te kijken of ie duidelijker is?!
@Mamalanalobkesiebeniene Op de eerste zie ik niks, ik zie wel wat op de tweede, maar de kleur is niet duidelijk. Is het roze in het echt? Hoeveel dpo ben je? En (nieuwsgierig haha) waar is je naam op gebaseerd? Het is zo lang!
Voorlopig niet, wacht ongesteldheid af, als die woensdag nog niet is miss weer test wagen. Klinkt als mooie zwangerschapskwaaltjes helaas is alles te verwarren met menstruatie en ben je nooit zeker he? Irritant Ik heb ooit 6 jaar geleden een miskraam gehad en daar echt innesteling gevoeld, enorme menstruatiekramp, maar dan echt auw.. wist niet waar ik t zoeken moest. @LizMe ahh wat spannend!! Geweldig! @Mamalanalobkesiebeniene eerlijk gezegd snapte ik niks van je posts, 4 achter elkaar en 2x geciteerd van het eerste? Bij de eerste zie ik niks en de tweede een tuurstreepje, maar mijn ogen zijn niet al te best.. spannend!
Goed plan! Ben benieuwd!! Ik vroeg het me af omdat ik bij mijn goede zwangerschap niets van een innesteling gevoeld heb en bij beide miskramen flinke steken ook had.. Zal wel toeval zijn, maar het blijft altijd wel in mijn hoofd spoken!
Ik heb net een action test gedaan en een predictor express (dus geen early) en duurt even maar dan zie ik ze daar ook. Digitale geprobeerd omdat anders mijn vriend de streepjes nog te licht vind haha maar die pikt het nog niet op. Ga er straks nog wat halen denk ik en dan doe ik die morgenochtend ofzo..
@LizMe jaaa ik zie hem ook! Super spannend!! Ik ben ook 8dpo vandaag.. krijg hier testdrang van @Mamalanalobkesiebeniene ooeehh ook spannend! Ik zie op beide wat, maar nog heeel licht. Hopelijk gaan ze oplopen!
Hihi snap ik!! Stomme is gewoon dat ik hem deed omdat ik wist dat die wit zou zijn en dan kon ik weer paar dagen verder nu is het nog lastiger hahah
Ik heb er al 2 meer gedaan (predictor express en eentje van de action) omdat ik echt dacht dat het een foutje was haha maar op allemaal wat te zien. Digitale gedaan voor mijn vriend maar die geeft nog niet aan.. Ga toch vanavond het hem zeggen... Ik ga vanavond kaarsjes aandoen, rozenblaadjes neerleggen en het opnemen.. Want ik ga hem vanavond ten huwelijk vragen maar dan niet met een ring maar met een ringendoosje waar een speentje in zit waar opstaat: Je wordt papa Zo spannend <3