Ik moet heeel eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel verstand van heb! Maar ik hoop zeker op een kortere cyclus voor je! Jeetje 55 dagen.. is dit een uitschieter of heb je hier regelmatig last van?
Ik heb nog een paar ovulatietesten liggen. Ik ga ze denk ik wel gebruiken. Ben wel erg benieuwd wanneer m'n eisprong is eigenlijk. Verder niet van plan om nieuwe te kopen.
Ik heb nog niet eerder ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd. Ben dat eigenlijk ook niet van plan voorlopig. Sowieso de hele week maar even klussen deze week, haha
Vanmorgen eentje gedaan en die was iig nog hartstikke negatief. Maargoed, we klussen gewoon lekker door!
Hier ook nog steeds negatief.. ik gebruik ze deze maand voor het eerst dus ik ben wel erg benieuwd wanneer ie gaat knallen
Bij mij was het 26, 27 en 30. Ben in juni gestopt met de pil. Veel plezier voor iedereen deze week @NurseKel Voorlopig nog even geen hulpmiddelen. Heb het idee dat ik wel voel wanneer mijn ei sprong eraan komt. Ga jij iets gebruiken? @Mila27 Die testen lopen mooi op. Hoeveelste dag van jou cyclus is het nu? Hopelijk deze keer korter dan 55 dagen..
@Elz85 nee ik ben ook van plan niets te gebruiken. Bij m'n dochter ook niet nodig gehad dus hoop het nu weer nodig te hebben.
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde 5 September 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde 8 September Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 10 September Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hallo allemaal! Ik ben de oudste zie ik . Wij zijn vorig jaar september echt begonnen met proberen, maar inmiddels 2 mk achter de rug. Bij de eerste was het vruchtje bij 6 weken gestopt, maar bij de tweede was de kleine al 14,5 week. Dat was in april dit jaar, daarna nogal een nasleep gehad met o.a. operatieve hysteroscopie erbij, dus vandaar dat we pas deze maand weer opnieuw kunnen proberen. Toen we begonnen was ik de 2e ronde zwanger en na de 1e mk was ik in de eerste ronde zwanger. Hopelijk gaat het nu weer zo snel! Verder is het een beetje gokken qua eisprong en NOD, want mijn cyclus is door de laatste mk, de operatie en (kort) pilgebruik daarna waarschijnlijk een beetje van slag. Ik gebruik daarom nu ook ovulatietesten en tot nu toe negatief. Maar eitje zou denk ik wel deze week ergens moeten springen. Veel success allemaal!!! Oh ja, ik heb het aantal achter "wachtbankje" op nul gezet (stond op 7). Wachtbankje is toch pas van toepassing na de eisprong? Dus neem aan dat dat een foutje was.
Welkom nieuwe dames! @Toutepetite wat rot voor jullie 2 keer een miskraam, is zo akelig om mee te maken en dan ook nog 2 keer. Vanaf dat moment is een positieve test in handen heel anders he, dat het maar snel raak mag zijn en blijft zitten. Ik weet niet meer wie het vroeg maar bij ons was het bij mijn eerste kindje in de eerste ronde raak maar werd vroege mk (bijna 7 weken ) en ronde 2 was ik van Sem in verwachting. Heb eerder ook nooit ovu testen gebruikt maar ik gebruik ze nu wel, wil wat meer zicht op mijn cyclus krijgen. Had vandaag voor het eerst echt een duidelijk streepje maar nog licht. We zullen zien. Spannend he dames!!!
Hoi Dames! 10 juli spiraal er uit laten halen, 10 augustus ongesteld geworden . Dit is de vruchtbare week en als ik een cyclus heb van 30 dagen zou ik 8 september ongesteld moeten worden maar dat hopen we natuurlijk van niet! haha. 10 september wordt onze vent 2 jaar Op naar een broertje of zusje!
Hallo dames, ik wil ook graag meedoen 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde Ongesteldheid zou op 6 sept vallen. Ik had gisteren een knal ovu test dus wij hebben druk geklust