Wauw geen idee hoe ik het bericht moet kopiëren Ben vrij nieuw hier en moet het nog een beetje uitvogelen. NOD 10 september, hier nog niet getest. Heel veel succes iedereen
Morgenavond moet ik helaas werken dus het word een kort nachtje denk ik... Ik ga het gewoon doorzetten
Het is het korte nachtje wel waars, gok ik zo Nog twee uurtjes! Kun je nog even blij naar je testjes staren, haha!
Welkom! Ik zal je op de lijst zetten. Wat is je leeftijd? Rustig op het wachtbankje of al beginnende kriebels?
Hoi! ik ben 29 jaar oud, 3e ronde voor 1e kindje. Nee, kriebels beginnen zeker wel te komen. Het liefst haal ik 100 testen en gebruik ik ze allemaal tegelijk maar ben bang dat dat geen nut heeft haha
Goedenavond Bigestwish wat vervelend dat je toch bloed hebt. Voor de dames die nu op rood staan jammer, volgende ronde hopelijk beter. En voor de dames op roze (sorry had best wat bij te lezen, dus weet zo alle namen even niet) gefeliciteerd. Hier ben ik zo benieuwd of het ja of nee gaat worden, maar heb gelukkig geen testen in huis en ga ook nog niet testen. Want mijn vorige zwangerschap testte ik op NOD nog maar heel licht dus voor NOD testen ga ik niet doen, omdat ik dan waarschijnlijk toch sowieso een negatieve heb.
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (4) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 31 Wachtbankje (20), Zwanger (5), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Haha, herkenbaar! Je staat op de lijst! @ iedereen: heb even de aantallen achter de data gezet. Vond ik net wat overzichtelijker. Aantallen klopten niet helemaal meer, zo is het ook net wat makkelijker rekenen.
Dat was wel het plan. Echter heb ik bij mijn vorige zwangerschap pas 3 dagen na NOD positief getest. Dus verwacht morgen (3 dagen voor NOD) niets te zien. Denk toch dat ik nog even een paar dagen wacht. Als het me lukt... En jij? Ga jij voor je NOD testen of wacht je tot de 10e?
@LizMe wat spannend! En superleuk idee zeg! Succes! En gefeliciteerd! Duidelijk streepje bij 8 dpo! Ik ga morgenochtend testen heb geen idee wanneer mijn nod is maar ik heb genoeg testen in huis dus ik probeer het maar gewoon
Ja, wachten is meestal wel beter... Zo'n Omo witte test is altijd erg vervelend! Maar goed... Die testdrang hè! Ben benieuwd Ik wacht sowieso totdat ik terug in NL ben (vrijdag), maar misschien dat ik stiekem toch zaterdagochtend een testje er tegen aan knal!
Oh, die testdrang! Wie dat verzonnen heeft... Haha, je bent zeker niet de enige ongeduldige hier. Volgens mij hebben de meeste meiden hier die nu op roze staan ook voor hun NOD getest