Zo ik zat net ff te stressen! Had een testje gedaan en na het plassen leek hij wit, ik weet het je moet even wachten... maar ik schrok gewoon had vorige keer op mijn nod echt een knaller dus had ik gewoon een beetke verwacht.. Gelukkig kwam er toch al snel een streepje, maar mijn hart zat in mn keel Bovenste is vandaag, onderste is vrijdag. Vandaag dus wel een stuk duidelijker
Jammer.. maar je wist je nod niet helemaal 100% zeker toch? ( dacht dat het me bijstond ) gewoon over een aantal dagen nog eens proberen
Ik zit hier vreselijk van de schrik te bekomen. Had besloten vandaag een testje te wagen, al had ik er compleet geen vertrouwen in! Na de eerste earlytest van Kv die een + aangaf nog een kv2v5 gedaan. Streepje is nog niet zo donker, maar hij staat er! Ik kan het zelf nog niet geloven, maar ik ben zoo blij!
Gefeliciteerd!! Mooi streepje hoor @Mila27 Hmm, balen! Misschien over een paar dagen nog eens proberen? Net wat @sweetL zegt; je was niet helemaal zeker van je NOD toch?
Gefeliciteerd!! Geniet van dit eerste mooie moment en alle die gaan komen! Met al die mooie testen hier heeft mijn drang het overgenomen. Omo wit natuurlijk... Vrijdag op mijn nod pas weer testen.
Hoe was het bij jou eerste kindje? Ook voor nod positief getest? Over een paar dagen weer proberen... maar wel balen voor nu
Gefeliciteerd alle roze dames!!! Zijn er echt veel al!!! Ik hoop dat ik mn drang nog even kan bedwingen. Voel me slecht vandaag. Denk griepje. Zo misselijk. Zou wel erg vroeg zijn voor een evt zwangerschap... heb wel onrustige darmen en dat had ik ook bij de eerdere zwangerschappen maar ook dat kan een teken van een griepje zijn...
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (20), Zwanger (6), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Lief87 ik heb ook altijd in het begin van mijn menstruatie donkerrood bloed. Hoop dat het niets was en dat je positief zal testen! @Ukkepuk1 GEFELICITEERD! Hele mooie testen hoor! Hoe voel je je? Pff hier een verschrikkelijke nacht achter de rug. Heb heel de nacht wakker gelegen van pijnlijke steken. Nu maak ik me dus erg druk dat het weer een miskraam is. Ik weet dat het op niets wetenschappelijks gebaseerd is, maar ik word er enorm verdrietig van
Dankjulliewel Ik voel me prima! Nergens last van, alleen gevoelige borsten af en toe, maar dat heb ik al 1,5 week. Zal allemaal wel komen. M'n nod is pas donderdag. Hopelijk is het niks! Ik duim voor je!
Gefeliciteeerd dames op roze super! Dames die ongesteld zijn geworden jammer en op naar de volgende ronde. Hier heb ik de hoop ook opgegeven deze rond afgelopen dagen menstruatiekrampen dat heb ik altijd en gelig afscheiding, dus ik denk dat ik menstruatie wel zal komen