NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn!! Wat fijn :) Hopelijk blijft alles goed gaan.

Wij gaan weer even wachten voor de volgende ronde vanwege onze situatie, mijn man is onverwachts ontslagen. Ik blijf wel gezellig mee lezen op het forum!

2. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ach sterkte dan! En gezellig mee lezen/schrijven kan altijd.
    Hopelijk mag hij snel wat nieuws vinden.

SapphireXxX vindt dit leuk.
  3. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Dank je. Hoop ik ook. :)

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  4. Oumi

Oumi Lid

24 aug 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Morgen is mijn NOD
    Ik ga morgen ochtend testen
    Ben benieuwd

5. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ook ik test mee einde van de (werk)week! Hopelijk kunnen we het lijstje nog wat rozer maken :)

SapphireXxX en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  6. amg

amg Lid

8 jan 2013
    74
    19
    8
    Nederland
    Ik had net bloed bij het afvegen, 5 dagen voor mijn NOD. Nu heb ik geen regelmatige cyclus, maar het is meestal 26, 28 of 30 dagen. Ik hoop op innesteling, maar het kan ook mijn menstruatie zijn. Zenuwslopend zeg! Bij mijn eerste geen bloeding gehad

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.892
    2.565
    113
    Ik ben duidelijk een middag tester.. Vanmiddag nog test gedaan omdat gistermiddag mijn eerste test was en die van vanmorgen niet veel duidelijker was en die was veel duidelijker dan vanmorgen :) super fijn.

Super bijzonder zoveel roze deze ronde :)
    De meiden die positief getest hebben gaan jullie het al zeggen tegen mensen of pas later? Ik wil eind deze week als de clearblue het kan oppakken naar mijn ouders. :)

itsann vindt dit leuk.
  8. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben begin oktober jarig, wij hebben bedacht mijn zoontje een shirtje aan te trekken met op de voorkant 'psssst ik heb een geheimpje' en op de achterkant ' niet op mijn rug... in mama's buik!'
    Ben heel benieuwd naar de reacties haha...
    Ik heb het zelf aan 3 vriendinnen al verteld.. zij wisten ook dat we bezig gingen, dus kreeg toch al appjes of het al raak was ;)

Dirgni vindt dit leuk.
  9. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Oh joh, wat super rot.. Sterkte!

SapphireXxX vindt dit leuk.
  10. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.892
    2.565
    113
    Haha super leuk!! Voor mijn ouders is het eerste kleinkind dus kan het niet zolang verbergen denk ik! Schoonouders is op dit moment wat moeilijkheden mee dus dat is even kijken wat we doen. Ik wil het eerst mijn ouders zeggen voordat ik vriendinnen ga vertellen :)

11. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Wij wachten sowieso nog wel even. En als we het dan vertellen en eerst aan onze ouders!

12. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier wordt het het 5e kleinkind. Mijn zoontje was wel de eerste ;)
    Mijn vriend wil het eigenlijk nog niemand vertellen. Hij is redelijk simpel daarin "kan altijd nog fout gaan"
    Ik ben juist wat emotioneler en denk dan, is toch fijn dat stel dat het fout gaat je dan niet alleen je verdriet zou moeten verwerken.. maar dit kan delen met een paar goede vriendinnen? :)

Voor mij voelt het niet als iets wat ik geheim moet houden, we zijn er heel erg blij mee, bewust voor gegaan en hebben alles verder op orde.. dus who cares wat iemand anders vind of denkt?
    Maargoed bij mijn zoontje wilde hij ook perse dat we niet zouden weten wat het werd.. ik voelde me net zo'n suprise ei.. ik wilde het wel graag weten :rolleyes: uiteindelijk met de 20 weken echo heeft de echoscopist het aan mij laten zien, partner hield zijn ogen gesloten haha.

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  13. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor mij zou ik het qua verwerking en praten dus ook met vriendinnen doen, en niet met familie. Maar dat is maar net hoe je familierelaties in elkaar steken denk ik!

14. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ik zou het nu precies zoals de vorige keer doen. Naaste gezin en een paar goede vriendinnetjes. Heb daarentegen veel meer steun gehad aan m'n vriendinnetjes dan bv m'n zusje of moeder toen het misging, maar dat is een ander verhaal. Wellicht dat ik het nu zelfs eerder aan vriendinnetjes vertel dan aan m'n zusje, omdat m'n vriendinnetjes weten dat we er weer voor willen gaan en m'n moeder en zusje niet. :)

sweetL vindt dit leuk.
  15. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Oumi heel spannend!!! Ben erg benieuwd

@itsann ik hoop dat ik het volhoud tot eind vd week! Officieel is mn nod natuurlijk vandaag.. maar gisteren was die witter dan wit.. durf echt niet nu al weer te testen. Welke dag zullen we afpsreken? :roflmao: kunnen we elkaar er aan houden;)

Oumi en itsann vinden dit leuk.
  16. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Hoe heeft je man gereageerd trouwens? :D

17. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Haha, goed idee! Ik ben van plan vrijdag pas te testen. Vorige keer pas na m'n NOD positief getest, dus verwacht er nu nog niet zoveel van. En durf het niet echt ofzo.. :$

Kun je wachten tot vrijdag? :D

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  18. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Gaan we doen! Als ik dan nog niet ongesteld ben, zou het heel raar zijn als ik weer een witte test heb!
    Maar.. je weet maar nooit, zal niet de eerste keer zijn dat ik een cyclus van 52dgn heb. Hij was afgelopen keren wel regelmatig, dus ga ik niet vanuit.
    Vrijdag it is!

itsann vindt dit leuk.
  19. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Deal! Ben heel benieuwd naar allebei onze testen, nu al, haha!

Een cyclus van 52 is echt lang! Dit heb je al vaker gehad dus... Frustrerend! Ik vond mijn cyclus na de miskraam al lang, en dat was maar 31 dagen :| Dus misschien is mijn test vrijdag sowieso wit, haha.

20. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Had vorige week al een rompertje en een mutsje gekocht met Ik <3 papa. Die ingepakt samen met de testen en op z'n bord gelegd. Kwam binnen en zat gek te kijken joh. Zegtie: Is dat een zwangerschapstest ofzo? Ik zei dat ie het maar open moest maken. Hij had nooit verwacht dat het zo snel al raak zou zijn. ;) Is er wel heel blij mee en ging me de hele tijd knuffelen, haha. :oops:

Dirgni, Elz85, SapphireXxX en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina