Goedenavond Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test. Mocht het hier raak zijn, welk gevoel ik wel heb. Dan hebben we besloten het op de verjaardag van mijn zoontje eind oktober bekend te maken.
@SapphireXxX balen! Hoop dat ie snel iets nieuws vindt en dat je weer op de volgende ronde kan focussen! @Ukkepuk1 heel leuk! Zat ie wel ff gek te kijken Geniet ervan! Bekijk het maar.. Ik test ook gewoon eerder! Ik word helemaal enthousiast van al dat roze
Ah, wat leuk! Dat zijn fijne reacties, haha Enne, @Jacky86 doe je met @MaHeRo88 en mij mee? Vrijdag testen?
Dan zit ik in de auto onderweg naar NL, dus ik doe het een dagje later! Spannend! Laat me weten wat de uitslag is! Echt heel nieuwsgierig
Dank je! Hoop ik ook, gelukkig word er veel gevraagd naar zijn functie (wonen in het buitenland). Hoop voor jou dat het snel raak is! Succes voor de andere dames deze week met testen
Testje van zaterdag en gister (gister mijn Nod). Loopt mooi op! Zijn die van kruidvat. Ik heb er nog 2, voor eind deze week. Gister mijn zusje en haar vriend vertelt, zo leuk!! en me (online) aangemeld bij de vk en moeders voor moeders. Dus daar verwacht ik binnenkort een telefoontje van. Uitgerekende datum: rond moederdag (en rond mijn verjaardag) @Oumi Pff.. Te vroeg getest? Hopelijk lichte tester? En voor diegene die nog willen wachten: succes! He kunt het
Net ook heel eigenwijs vroeg getest maar hij is omo wit... vanmiddag bij de gyn hoop ik wat te zien. Zou leuk zijn.
Gefeliciteerd dames in het roze! Ik kan helaas in het rood Werd vanmorgen wakker met bloed in het matras
We hoeven nog maar 2x wakker te worden dat we niet mogen testen @niki86 & @Oumi balen zeg! Hopelijk dat t nog kan over een paar dagen! @Sox shit! Veel succes in de volgende ronde!
Net nog 1 gedaan met ochtendurine ipv nachturine en die is licht positief. Zo blij. Zien jullie hem???
@niki86 Als ik goed kijk zie ik iets volgens mij maar ik ben niet zo goed in turen. Hopelijk lopen de testen mooi op