NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    @NurseKel wauuw wat een mooie streep! Proficiat!! Nu maak je het voor ons vrijdag testers wel heel lastig hè!! Hahah super!!

@Oumi dikke knuffel voor jou en veel geluk in de volgende ronde!

@Mamalanalobkesiebeniene wat is er gebeurd? Toch mis gegaan???? Ohnee:(
    :( dikke knuffel voor jou

2. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
  3. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

4. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @Miekje87 gaan wij dan ook maar vast testen :roflmao:

NurseKel vindt dit leuk.
  5. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Jaaa doen!!! :roflmao: En anders doe ik vrijdag alsnog wel een keertje met jullie mee hoor!!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties! T voelt nog een beetje onwerkelijk haha.
    Zometeen ff t centrum in om een cadeautje voor Mn man te halen om t vanavond mee te vertellen (net nu die een keer savonds pas laat thuis is..)

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.887
    2.564
    113
    haha hier had ik het zelfde.. Meneer moest langer blijven xD ik zat mezef op te vreten thuis

7. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ik vergeet alles, nu al! Ideaal als je in een winkel staat; not. :roflmao:

8. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @NurseKel dus wij hadden de primeur!! Veel plezier vnv!

@Ukkepuk1 dan ben ik mn hele leven al zwanger denk ik :roflmao: hopelijk wordt het bij mij niet nog erger ik zwanger ben..

9. Elz85

Elz85 Actief lid

20 okt 2014
    148
    103
    43
    @NurseKel Mooie lijn al! Gefeliciteerd! Veel plezier vanavond met je man.

10. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Mooie test hoor! Snap dat je je niet in kon houden. :D

Voor mij en de rest van de vrijdagtesters nog 2 nachtjes haha :rolleyes:

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  11. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @itsann ik vind het zo spannend! Jij ook? Elke x als ik naar toilet ga ben ik beetje bang dat ik ongesteld geworden ben. Gelukkig nog steeds niet. Wat betekent dat ik al 3 dgn overtijd ben.. :roflmao:

itsann vindt dit leuk.
  12. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Sorry voor m'n gespam hoor.:D
    Voor m'n gemoedstoestand nog een kruidvat 2v5 gedaan en ook daar een mooi lijntje! Gelijk even een cadeau gehaald/gemaakt voor m'n man. Ben zo benieuwd naar z'n reactie!

Bijgevoegde bestanden:

Luuna, Jess89, LizMe en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    @Oumi balen! Veel succes de volgende ronde:thumup:

@NurseKel hopppaaa! Gefeliciteerd hoor!

@sweetL misschien een tweeling joh! :p

Ik heb net toch in de kleine supermarkt gekeken of er geen test te koop was, maar niets te krijgen helaas! Moet toch echt wachten tot zaterdag! Ik heb echt allemaal vlinders in mijn buik:D

sweetL en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Net bij de gyn geweest. Zag er allemaal goed uit maar veeeeel te vroeg om een evt zwangerschap te herkennen.

Morgen nog maar een testje om te kijken of ie oploopt. Hoop zo dat het dit keer goed gaat en we alleen nog maar hoeven te genieten van deze zwangerschap.

De gyn zei ook dat het best kon dat ik al klachten had. Omdat je lichaam dat snel kan herkennen zo na een miskraam.

Klachten:

Zeurend gevoel onderbuik en onderrug

Weeig/misselijk gevoel vooral als ik niet optijd eet. Herken dit gevoel heel sterk van vorige zwangerschappen. Voelt heel anders dan een misselijkheid van bijv een griepje.

Sneller moe

Sneller emotioneel

Tepels worden langzaam donkerder (gek genoeg geen pijnlijke borsten, dit had ik vorige zw wel)

15. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik zal morgen extra voor je duimen @niki86! Je klachten klinken wel positief!

niki86 vindt dit leuk.
  16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    @NurseKel wat een leuk kadootje!!! Super leuke verrassing voor manlief. Ben benieuwd hoe hij reageert.

@niki86 ik hoop het zooooo voor je! Ik Heb trouwens dezelfde "symptomen"! Ook donkerdere tepels opeens en ook iets gevoeliger maar had ik bij Sem ook. Maar nu ook zuurbranden en zure smaak in mond, misselijk, had ik toen minder.

Ik had net nog iets wat hoop geeft. Als ik nies dan trekt mijn hele onderbuik samen. Zo'n bandentrekgevoel. Had ik toen ook al vroeg ik hoop het zooo!!! Als ik morgen niet ongesteld ben geworden dan heb ik hele goede hoop, zo spannend, ik durf gewoon niet te testen. Vorige ronde voelde ik ook veel, is ook iets geweest maar vroeg afgebroken. Daarna een hele rare lichte menstruatie gehad van 3 dagen (normaal 6) maar daarom vind ik het nu extra eng om te testen...

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Denk je ja? Maak me enorm zorgen over alles Dat zeurende gevoel in mn onderbuik had ik vorige keer niet...

18. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @NurseKel gefeliciteerd!!! :D mooie test hoor!

Ik heb vanmorgen negatief getest. Vanavond wel weer een knalpositieve ovulatietest dus ik denk dat ik een hele late eisprong heb.. Ik ben alleen niet helemaal fit, ben moe en telkens bij vlagen misselijk.. daardoor had ik goede hoop dat ik zwanger was maar nog niet dus :p

19. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ja vanaf een afstand natuurlijk lastig te zeggen. Ik heb ook een zwaar/zeurend gevoel in m'n buik en onderrug. Schijnt niks geks aan te zijn. Veel meiden hebben een soort kramperig gevoel als ze zwanger zijn.
    Laat je het morgen gelijk even weten?!

@Mila27, weer een lange cyclus dus! Maar wel fijn dat het in ieder geval erop lijkt dag je wel een eisprong hebt! Nog maar even gebruik van maken deze week! Hopelijk over 2 weken dan een positieve zwangerschapstest voor jou!

niki86 vindt dit leuk.
  20. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wil je geen valse hoop geven, maar dat gevoel heb ik al bijna een week ;) Beetje zeurderig / trekkerig.
    Zag het eerst niet als symptoom, aangezien ik ook grieperig was en veel last van mijn darmen. Maar griepje is weg en gevoel in mijn buik alleen maar duidelijker :D

niki86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina