NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook spannend, maar meer omdat ik bang ben dat mijn lichaam me voor de gek houdt en gewoon ongesteld ga worden ofzo. Ben mezelf lichtelijk gek aan het maken denk ik... :$ Morgen NOD, maar vrijdag pas testen.

Hoe voel jij je? Wel super dat je nog steeds niet ongesteld bent. Geeft hoop voor vrijdag!

2. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    @MaHeRo88 en @itsann Nog steeds niet getest allebei!? Knap hoor! Wat een zelfbeheersing :D en ook nog geen rood... wordt een mooie dag, vrijdag!

itsann en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ja dat dacht ik eerst ook want voel me al dagen niet fit. Ben natuurlijk onlangs nog bijna 12 weken zwanger geweest en heb nu echt andere symptomen. Geen 1 zwangerschap is dus hetzelfde..
    Hopelijk morgen oplopende test.

Luuna en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  4. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    @itsann ik snap je helemaal hoor.. ben ook bang. Aan de andere kant geeft het niet, heb volgende week onze bruiloft, dan kan ik wijntje drinken ;)
    Neee.. vind kindje krijgen veeeeeel belangrijker.
    Ik word steeds nerveuzer ook.. hoe langer het duurt hoe meer hoop! Dus het wordt wel een spannend moment die test..

Succes laatste loodjes afwachten!
    @Jacky86 zo knap is het niet haha durf niet. Bang op wit, dan is het voorbij deze ronde

sweetL en itsann vinden dit leuk.
  5. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ga je trouwen volgende week? Wat leuk!! :D
    En inderdaad, hoe langer het duurt, hoe meer hoop, zo denk ik ook. Geen bloed geeft moed zeggen ze toch ook? Ik hou van wit, maar niet op een zwangerschapstest, haha! Ik ga zo hard duimen draaien voor ons! En ook voor de rest die nog gaat testen :thumup:

Jacky86 vindt dit leuk.
  6. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Jaaa we gaan trouwen. Donderdag!! Ook spannend dus haha.. miss blijft het daarom wel uit, alle stress :roflmao:
    Ik ervaar het niet zo maar onbewust misschien!

Jacky86, itsann en Luuna vinden dit leuk.
  7. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ga je trouwen? Wat leuk!

( ik moet volgende week naar de bruiloft van mijn collega, zat gelijk te zoeken... t zal toch niet haha!) Je bent 1 jaar ouder geloof ik. Pfiew

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  8. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Hhahaha oepss :roflmao:

Zal toch niet

9. itsann

itsann Actief lid

20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Wat leuk, wat spannend!! Al zenuwen? Alles al klaar? Jurk al in huis?
    Wij zijn 9 juni getrouwd, bijna 3 maanden nu. Het is zó leuk!
    Kan maar zo dat je menstruatie daardoor uitblijft, maar we gaan er gewoon stiekem vanuit dat je zwanger bent! ;) Zou wel heel bijzonder zijn; trouwen terwijl je net zwanger bent! Ik was blijkbaar ook zwanger toen wij trouwden, alleen wisten we het toen nog niet. Een week later op huwelijksreis achter gekomen, zo leuk! Maar helaas werd het een miskraam. Ga duimen draaien voor je voor dubbel geluk! :thumup:

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  10. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Jaa alles helemaal af! Alles erop en eraan. Enorme prinsessenjurk bij ouders thuis liggen! Heerlijk

Totaal geen zenuwen! Komt omdat alles helemaal voorbereid is!

SapphireXxX en itsann vinden dit leuk.
  11. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ohh wat leuk dat jij ook net getrouwd bent! Super gaaf!

Wij gaan nog 2wkn naar frankrijk, nazomeren.

Zou een fantastisch begin zijn van ons (dubbele) geluk

faith81, SapphireXxX en itsann vinden dit leuk.
  12. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    @MaHeRo88 wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Gaat vast een mooie dag worden en hopelijk dan ook nog zwanger:)

Wij zijn vorige week maandag de 28e getrouwd, super dag gehad en mooi weer:)
    Ons kleine meisje had veel bekijks in haar jurkje:)
    Nu in afwachting of ik zwanger ben van de 2e. Veel symptomen maar dat zegg natuurlijk helemaal niks

itsann en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  13. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    Word spannend voor jullie allemaal, hopelijk vrijdag positieve testen! Mijn ongesteldheid is al weer over :roflmao:. Had een korte cyclus van 26 dagen.

@MaHeRo88 - Leuk dat jullie gaan trouwen, alvast een hele mooie dag toegewenst! Ik zelf ben iets meer als 3 jaar getrouwd.

@itsann , @xMeliisz nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. :)

MaHeRo88 en xMeliisz vinden dit leuk.
  14. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @NurseKel !!!

Nu al 2 dagen af en toe een heel klein beetje bruinverlies, enkel bij het naar het toilet gaan. Vandaag/morgen zou het wel ongeveer moeten doorzetten, anders waag ik toch een testje als ik thuis kom (we hebben eerst nog een vlucht van 12 uur voor de boeg).

15. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Heeel veel plezier en geniet van elk moment! Ben zelf 14 juli getrouwd en dag ging supersnel voorbij! Enjoy

itsann, MaHeRo88 en SapphireXxX vinden dit leuk.
  16. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ik zit hier inmiddels in mijn nachtdienst en had vandaag overdag echt een rotdag..
    Droom sinds een dag of 4 alleen maar over positieve zwangerschapstesten, babies en dikke buiken..
    Vanmiddag had ik zo'n realistische droom dat toen ik wakker werd ik alleen maar kon huilen.o_O
    Nu inmiddels beetje bijgekomen en toch ook wel deels geschrokken, heb zulke dromen nooit eerder gehad!
    Zijn jullie hier bekend mee?

Af en aan nog steeds last van steekjes/krampjes in mn onderbuik met gespannen gevoel, met vlagen misselijk en erg moe (kan ook door mn nachtdiensten komen)..
    Ik kan niet wachten tot zondag voorbij is en ik weer een test ga doen. Ik ben benieuwd

MaHeRo88 en SapphireXxX vinden dit leuk.
  17. SapphireXxX

21 aug 2017
    89
    16
    8
    Vrouw
    @BlueEyedSoul88 Werkse! Spannend hoor. Hopen op een mooie test. Ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik heb zulke dromen wel eens meer gehad, is weer een paar maanden geleden. Maar ik was toen in de ochtend zo teleurgesteld dat het een droom was :(. Vorige maand was de eerste ronde voor ons eerste kindje, helaas was het niet raak. Nu moeten we weer even wachten vanwege onze situatie (man ontslagen).

18. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor de felicitatie!
    Inderdaad, die dromen kunnen ZO echt zijn :(
    Heel veel sterkte binnen jullie prive sfeer, het zal vast goedkomen!

SapphireXxX vindt dit leuk.
  19. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Wat een lieve reacties en veel die afgelopen tijd getrouwd zijn!! Heel leuk!
    We gaan er zeker echt van genieten! Vandaag nog 1week!

Hier still counting... nog niet ongesteld 4de dag overtijd.
    Wel vanochtend wakker met beste buikpijn. Maar voelt niet helemaal als menstruatie krampen. Ik gelijk naar toilet om te checken. Voelde ik dat ik veel afscheiding verloor, bij het afvegen hopen dat het geen menstruatie bloed was. En nee.. het was wit en melkachtig slijm. Geen idee wat dat inhoudt:roflmao: (sorry voor details)

We gaan verder zenuwachtig zijn voor de test van morgen! Zou balen zijn als die negatief is, dan ga ik zeker naar mn huisarts omdat ik dan echt een TE lange onregelmatige cyclus heb:(

SapphireXxX vindt dit leuk.
  20. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Ik droom nu ook heel veel helaas. Vannacht een kind die in een hok van hyena's viel. :confused: :( Hoe krijg je het voor elkaar zou je zeggen.

Deel Deze Pagina