Ik ben ongesteld geworden helaas. Op naar de volgende ronde! @Mila27 Spannend hoor, ik duim voor je, en voor de dames die morgen gaan testen, zet hem op! @Jingle Gefeliciteerd!
]NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (12), Zwanger (9), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel - Tuurtest () WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oh meiden, ik vind het zo spannend om te testen morgen. Ben zo bang dat ik vannacht ineens ongesteld ga worden ofzo... Niet dat ik er nu tekenen voor heb, maar toch.
Jeetje, wat wordt er veel geschreven hier! Wat leuk dat er een paar met hun bruiloft bezig zijn (geweest). Ik ben 2 maanden geleden getrouwd! Ik vind het echt spannend voor degenen die morgen gaan testen! Duim voor jullie! Hier nog steeds vage klachtjes, zoals zeurderige pijn in de onderbuik, bij vlagen misselijk en beter kunnen ruiken (voor mijn idee). Maar ik heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld word, dat ik het voel lopen zegmaar, en dan ga ik naar de wc en dan is het niks.. wel veel afscheiding de laatste dagen, een beetje gelig. Maar goed, test van 2 dagen geleden was negatief, dus ik durf niet veel meer te hopen eigenlijk.. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik nog eens testen. Nog meer mensen die zaterdag gaan testen?
Oh nee! Balen zeg! Veel succes in de volgende rond, hopelijk dan een mooie test voor jou! Ondanks dat je natuurlijk wel t liefste zwanger zou zijn misschien ook wel een fijn idee dat t allemaal weer op orde is na je miskraam of niet?
Haha ik zit morgenochtend vastgekluisterd aan zp op jullie testjes te wachten hoor @Miekje87 en @itsann!
Hoi allemaal, Vandaag alles even gelezen. Spannend zeg allemaal! Gefeliciteerd voor diegene met het mooie nieuws! Mijn verhaal is wel een beetje anders, zwangerschap staat namelijk niet echt op de planning aangezien ik dit schooljaar ga afstuderen. Maarja ronde ovulatie is het qua voorbehoedsmiddel niet helemaal goed gegaan en besloten om het maar af te wachten. Sinds bijna drie jaar niet meer aan de pil vanwege de bijwerkingen. Ik ben getrouwd en verder is ons leven zeer stabiel. Daarbij hebben we tegen elkaar gezegd vanaf het trouwen dat als het zo is dan is het zo. Rond 24 augustus had ik mijn ovulatie, deze voel ik altijd duidelijk. Alleen mijn cyclus is vrij wisselend qua lengte en de vorige keer had ik hem uitgesteld met medicatie. Dus ja even onduidelijk.... Aan het begin van deze week echt het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Vooral dinsdag enorme last van buikkrampen, maar helemaal niets. Verder last van mn darmen en erg vermoeid. Vanavond negatief getest met een kruidvat test. Dus houdt mijn lichaam me dan toch voor de gek? Het gekke is dat ik nu toch stiekem de hoop het dat het raak is haha
Ik had het vanmiddag nog niet getypt of daar kwam het hoor! Ongesteld, dus op naar ronde 2. Ben wel heeeel blij dat mijn lichaam het weer doet om het zo maar te zeggen en ik een mooie normale cyclus heb (hopelijk blijft dat zo). Zwangere dames gefeliciteerd en test dames succes!
Balen, maar wat je zegt; goed dat de cyclus goed is! Dat is zo fijn, om te weten op welk moment van de cyclus je zit. Hopen dat die gewoon zo netjes blijft!
@itsann en @Miekje87 suc6 vannacht met slapen haha kan aan de ene kant niet wachten.. aan de andere kant, bij negatief, zal er wel even wat teleurstelling zijn. Zoals ik eerder al aangaf vooral omdat mn cyclus dan echt NIET goed is.. dan ga ik gelijk mn huisarts bellen voor een afspraak!
Goedemorgen dames... oh ik kon niet meer slapen net van de spanning. Kreeg opeens wat menstruatie achtig gevoel dus gauw naar toilet... gelukkig (nog) niks te zien. Alleen kwam manlief net aan dus moest gauw gewoon plassen want ik wil hem verrassen ( als het raak is uiteraard) dus ik ga vanmiddag testen, nadat ik Kruidvat test heb gehaald... word er wel onzeker van vooral die zeurende buik maar ik weet dat dit echt 2 kanten op kan! Zooooooo spannend!!! En @MaHeRo88 en @itsann, jullie wel getest? @Toutepetite en @Lief87 wat balen zeg.... dikke knuffel, hoop dat het voor jullie heel snel raak is!!!
Pfff maak het even extra spannend!! Ik word net wakker, ga zo testen. Vannacht 2x van positieve test gedroomd. Maar ik kan mij echt NIET voorstellen een positieve test in handen te hebben.. T wordt vast negatief, dat zegt m'n gevoel
Ik word ook net wakker en heb -waar ik al bang voor was- menstruatiekrampen. Niet heel erg, maar voel het wel. Denk dat het 'm niet wordt deze ronde.. En nu durf ik niet te plassen
Ahh eerst alle 3 heel positief over zwangerschap en nu durven we niet meer/denken we dat t niks wordt deze ronde.. Balen.. zo maar toch testen, dan weet ik genoeg
Ahnee @itsann!!!! wat shit... had het zo gehoopt dat we allemaal positief zouden testen. Lief van je. Heb er zelf ook weinig vertrouwen meer in, door die buikpijn maarja, als vanmiddag nog geen rood te zien is test ik dan... pfff
Nou, mijne is witter dan wit.. negatief getest.. hier gaat t het ook niet worden. Net ff gejankt bij mn vriend, omdat m'n cyclus dan dus van geen kant klopt. Zo ontzettend balen om een onregelmatige cyclus te hebben.. Aaahhh @itsann wat jammer.. ik had ook zo gehoopt deze ochtend hier met elkaar te vieren!! Jij ook sterkte @Miekje87 jij bent nog onze hoop.. mja, jij hebt ook al geen vertrouwen meer. Ben benieuwd..