Ah nee, shit zeg geef je de hoop nu op voor deze ronde? Want het kan misschien nog steeds... Ik heb ook m'n tranen even laten gaan. Had zo'n goede hoop deze ronde en had me inderdaad zo leuk gevonden vandaag allemaal positief te testen. M'n humeur past wel bij het weer van vandaag nu. @Miekje87 Jij bent inderdaad nog onze hoop. Duim voor je! Dankjewel @sweetL Er staat me bij dat er nog iemand zou testen vandaag. Sowieso duim ik nog heel hard ook voor @Jacky86 morgen!
Vandaag ook maar weer een test gedaan, maar weer negatief. mijn lichaam is me geloof ik goed voor de gek aan het houden. weet wel dat ik de early test van kruidvat niet de mooiste testen vind. ga voor een volgende keer action halen
Ohh nee @itsann! wat ontzettend balen! Knuffel voor jou en succes in de volgende ronde! Wat balen meiden die negatieve testen, vervelend dat er dan ook nog geen duidelijkheid is! Succes vanmiddag @Miekje87! Oh dus toch een eisprong @Mila27, nou hopen dat je over een dag of 12-14 een mooien test in handen hebt!!
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (11), Zwanger (9), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel - Tuurtest () WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Nee de hoop is helemaal weg.. als ik nu nog negatief test, kan t nooit meer. Maar waar m'n ongesteldheid nu blijft???? Heb net afspraak gemaakt bij de HA, ben er klaar mee. Het is dan wel onze eerste (serieuzr) ronde maar ben al bijna een jaar zonder anticonceptie.. en dan een cyclus weer van 45dgn (en nog steeds niks). Dat wordt mij echt te gek
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (10), Zwanger (9), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (5), Twijfel - Tuurtest () WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Frustrerend! Vind het goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts. Kun je vandaag nog terecht? Dikke knuffel voor jou! <3
Nee, ik kan vandaag zelf niet, maandag wordt het bedankt voor je steun! Jij inmiddels ook weer met beide benen op de grond?
Fijn dat je maandag terecht kunt. Ben benieuwd! Jawel, heb even flink de balen erin zitten en het er net allemaal even uitgegooid. Vind het wel goed zo. Op naar de volgende ronde! Ga me zo aanmelden in nieuw NOD-groepje, maar blijf hier iedereen nog supporten Vind dit een heel leuk groepje meiden!
Jammer! Ik had z'n mooie reacties verwacht deze morgen. @MaHeRo88 Goed dat je de afspraak hebt gemaakt, hopelijk kan hij onzekerheid bij jou wegnemen @Mila27 Was een ovulatietest negatief of heb je nog een zwangersschapstest gedaan? @itsann Ook voor jou flink balen. Vee succes de volgende ronde @Miekje87 Succes vanmiddag!! Vandaag mijn nod en nog geen menstruatie maar durf niet meer te hopen. Wel veel krampen en lage rugpijn. Zal dus snel komen.
@itsann ik ben bang dat ik met mn k*t (sorry) cyclus niet bij je (en de andere van deze lijst) in hetzelfde groepje zit Goed van je dat je het er ook even uit gooit! Mag ook!! @Elz85 dank je wel! En nog spannend voor jou dus, ga je testen of ongesteldheid afwachten vandaag?
Goedemorgen dames! Wauw wat een berichten! Voor iedereen die positief getest heft nogmaals gefeliciteerd! Voor allen die "op rood zijn", shit! Maar houdt vol! Op naar de volgende ronde! Ikzelf zit nog half op het wachtbankje, zondag mag ik testen. Van de week wel al gedaan en was negatief. Wel al ruim 1 week krampen, sinds gisteren best wel hevig. Ongesteldheid blijft echter uit, wel veel slijm (tmi ik weet 't). Nog steeds met vlagen misselijk, vlees moet ik van kokhalsen en mn favo comfortfood chocolade interesseert me niet en smaakt mij niet. Normaal eet ik mij hier suf aan in deze periode van de maand haha. Klein beetje hoop dus, maar ben bang dat het 'm niet gaat worden
vorige zwangerschap action gebruikt en die vond ik prima vandaar dat ik die nu weer ga kopen. geen ervaring met kruidvat 2v5. had omdat ik vorige zwangerschap licht teste juist de early gehaald
Ik vrees het ook... maar ik weet je te vinden! Ik ga je gewoon in de gaten houden, haha! Spannend @BlueEyedSoul88!
Wat jammer meiden! Hopelijk is het voor jullie de volgende ronde raak! Degene die nog gaan testen, succes!
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (13), Zwanger (9), Ongesteld (3), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel - Tuurtest () WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.