Zo nu heb ik even tijd om rustig te reageren. Had vanmorgen ook gehoopt op veel mooie berichten, maar helaas inderdaad. Voor diegene die afgelopen dagen wel een positieve test hadden gefeliciteerd. En voor diegene op rood succes de volgende ronde. Mahero goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt. Sterkte
Hier nog niet ongesteld en geen positieve test. Ergens heel frustrerend; als ik toch niet zwanger ben dan liever ook maar zo snel mogelijk ongesteld. Aan de andere kant hoop ik stiekem dat het nog paar dagen duurt zodat eisprong paar dagen verschuift; als ik nu ongesteld wordt zit ik met volgende eisprong zonder manlief lang weekend in Spanje, dan is die maand dus sowieso verpest qua kansen
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (6), Zwanger (10), Ongesteld (7), MMM (0), Negatieve Test (7), Twijfel - Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik snap je volledig. Heb ook zoiets van geef me of een positieve test of laat ik maar ongesteld worden. Zonet wat wittig slijm in mijn onderbroek, dat duid nog niet op ongestelheid
Dankjewel lieve meiden, ik kan t nog steeds niet geloven vooral zo duidelijk niet!! Net voor de zekerheid nog maar de duurdere clear blue test gedaan en die gaf ook binnen 2 seconde een kruisje niet normaal! Verklaart wel al m'n symptomen maar ik heb nog steeds menstruatie krampjes alsof t ieder moment door kan breken, zo verwarrend! @MaHeRo88 wat balen zeg, had het zo mooi gevonden voor je. Goed dat je naar de huisarts gaat en hopelijk toch een heel mooi feestje volgende week! Hopelijk daarna snel zwanger!! Ik duim zo hard voor jullie allemaal! Dames die nog moeten testen ik hoop zo voor jullie dat het ook raak is! @faith81 dat witte slijm had ik eerst ook! 2 dagen geleden. En dames die ongesteld zijn geworden ontzettend veel geluk gewenst voor de volgende ronde!!!! En een dikke knuffel voor jullie. Ik gun het iedereen hier!
@Miekje87 wooooooooowww mooie test! Gefeliciteerd! Onwerkelijk gevoel hè! Geniet ervan @itsann balen! Ik had echt het gevoel dat dit 'm ging worden Gooi het er allemaal uit en veel succes in de volgende ronde! @MaHeRo88 trouwen! Alvast gefeliciteerd! Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt. Tuurlijk wil je weten waar je aan toe bent! Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Heel mijn huis ligt nog onder de vakantiespullen, maar ben toch eerst een zwangerschapstest gaan halen Ik heb er een goed gevoel bij, maar dat zegt helaas vrij weinig. Ik heb ineens allemaal rode, schrale plekken op mijn armen .. Heb gelezen dat het bij de zwangerschap kan horen, maar dat lijkte een beetje vreemd zo vroeg al? Herkent iemand dit?