Jammer Jess, volgende ronde hopelijk beter zit hier in dubio of ik morgen wel of niet weer ga testen. Denk dat ik maar verstandig ben en als ik zondag nog niet ongesteld ben weer testen. Heb een vrij regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen, dus zou zondag dan echt wel over tijd zijn.
Oooh spannend @faith81, in principe zou je verwachten dat er morgen ook wel iets te zien is als je zondag overtijd zou zijn
*Breekt even in* @Miekje87 je bent zwanger zie ik!! Gefeliciteeeerd!! Ben echt heel blij voor je! Dus het is bij jou net zo gegaan als bij mij hihi. Ik wens je een hele fijne zwangerschap! Alle andere zwangeren ook van harte natuurlijk en voor allen bij wie het nog niet gelukt is: heel erg veel succes in de volgende ronde! *Breekt weer uit*
goedemorgen dames! Ik ga denk ik mee naar de volgende ronde. Kon het niet meer laten, dacht of ik nou morgen of vandaag test maakt ook geen ruk uit Weer negatief, krampen worden ook erger dus zal wel vandaag of morgen ongie worden. Heel veel succes iedereen!
besloten om verstandig te zijn en morgen te testen. Ik wilde aan ene kant wel, maar manlief zei heel verstandig doe het nu morgen. dus hoop morgen als we 7 jaar getrouwd zijn op een leuk cadeautje
Ah balen @BlueEyedSoul88 Knuffel en veel succes in de nieuwe ronde. @faith81 Zou zeker een leuk cadeautje zijn morgen, spannend! @Jacky86 Je houdt ons in spanning...! Ben heel benieuwd!
@BlueEyedSoul88 Aah balen! Hoop dat je snel een positieve test hebt. Dikke knuffel en succes de volgende ronde! Thanks meiden! Er stond visite voor de deur, dus het duurde ff totdat ik jullie kon berichten. Hoop zo dat dit brusje blijft zitten!!! Ik had al as vrijdag een afspraak staan bij de gyn, maar dan kan ze nog zien denk ik.
Kunnen we niet gewoon doorgaan met dit groepje totdat de lijst volledig roze is? Vind jullie veel te gezellig!