@xMeliisz Dankje! Jammer, maar idd fijn dat je cyclus weer normaal is. Deze ronde was even vroegdraaien; volgende is raak!
Zou wel mooi zijn. Voor m'n dochtertje was de ronde na het stoppen van de pil ook 27 dagen en die ronde daarna raak dus een herhaling daarvan zou wel leuk zijn
@LizMe superrr leuk met die koekjes! En bijzonder he om zoiets te vertellen! Eerste kleinkind? Wij zijn beide de jongste dus hier wordt het kleinkind nummer 7 voor beide opa's en oma's We vertellen het ook pas na de echo anders zitten ze te veel in spanning omdat het voor mijn zoontje ook vroeg is misgegaan. @Mamalanalobkesiebeniene, is het toch mis gegaan... ik begrijp je frustratie het is soms niet eerlijk, alleen kunnen die dames daar ook niks aan doen. Bij ons is het ook ( op een mk na) twee keer vlot gegaan maar ik gun het jou en ook alle mama's die bv nog geen kindje hebben en al 1 of 2 jaar bezig zijn ook zooooooo enorm! Dus duim heel hard voor jou, voor veel geluk, en een gezonde zwangerschap in de volgende ronde!
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (5), Zwanger (11), Ongesteld (9), MMM (0), Negatieve Test (7), Twijfel - Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik zag dat ik nog op paars stond IPV rood, dus dat heb ik even gewijzigd. Voor alle dames die intussen op roze staan... GEFELICITEERD! Geniet ervan,en een fijne en een goede zwangerschap toe gewenst. Ik schuif intussen door naar de volgende ronde
Knuffel Dit is ook wel een erg roze groepje dus dat is dan extra confronterend.. succes met de volgende ronde!
Wij blijven gezellig samen wachten op onze ongesteldheid op hoeveelste dag zit jij inmiddels? Ik op dag 33.. ik verwacht weer een cyclus van 55 dagen ongeveer
@LizMe wat een superleuke manier om te vertellen zeg! Mijn ouders verwachten geen 2e kleinkind meer dus zal een enorme verrassing voor ze zijn haha..
goedemorgen hier weer een witte test. begin de hoop nu wel wat te verliezen. al zegt manlief je hebt totaal geen tekenen dat je ongesteld moet worden. normaal kan hij dat altijd aan me merken hoe ik dan richting hem reageer. en normaal week vooraf altijd last van mijn rug
Super balen @niki86 en @faith81 Ook echt stom als je lichaam je zo voor de gek houdt! Gelukkig hebben we volgende ronde weer een kans!
@faith81 en @niki86 balen!! Frustrerend dat je lichaam je voor de gek houdt. Veel succes voor de volgende ronde
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September (6) Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 1e ronde* MaHeRo88 - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 5 September (4) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde xMekirin -23 jaar - 1e kindje - 9e ronde na mk, ronde 18 totaal Dijk1985 -31jaar - 3de kindje - 2e ronde na miskraam 6 September (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje- 6de ronde 7 September (5) Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sox - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde YuMar - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde 8 September (6) Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Mamalanalobksesiebeniene - 27 jaar - 4 (5)e kindje - 3e ronde SinemS - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Faith81 - 36 jaar - 2e kindje 9 September (7) NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde amg - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 3e ronde Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde 10 September (2) Jacky86 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde (na mk) BlueEyedSoul88 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Totaal: 32 Wachtbankje (3), Zwanger (11), Ongesteld (13), MMM (0), Negatieve Test (7), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja bijna nog de enige van de groep die niet zwanger of ongesteld zijn.. Ik zit op dag 47.. dus loop wel iets voor op jou, maar heb totaal geen indicatie wanneer ik ongesteld ga worden.. geen flauw idee! @BlueEyedSoul88 en @faith81 en @niki86 balen voor jullie .. hopen op een betere volgende ronde!!