="xMeliisz, post: 20887520, member: 93524"]NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde 8 September Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 10 September Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Olla iedereen, Ik doe ook ffe gezellig mee. Moet ergens mn energie kwijt lol. Heb een dochter van 6 jaar, en een zoon van 4. Dit is mijn eerste ronde. Heb lichte pcos, cyclus van 38-39 dagen. Gebruik ovulatie testen, en 21 aug bloed geprikt bij de gyneacoloog. Duidelijk mn ei gehad die dag , en nu afwachten. Ben benieuwd, en er een beetje te veel mee bezig grrrr
Welkom! Spannend, een derde kindje! Hoop voor je dat het gauw raak is. Liefst deze ronde natuurlijk al. En wat Ukkepuk al zegt; het er veel mee bezig zijn is echt enorm herkenbaar. Frustrerend soms, maar soms ook gewoon even fijn!
jaaaa goeie morgen iedereen, hopelijk zijn deze 2 weken snel voorbij. Vooral met een lange cyclus. Maar ik heb een voordeel, en dat is dst ik geen anticonceptie gebruik . Dus hopelijk is het snel raak. Ik zou graag een lente of zomer kindje willen hebben, mn laatate was wwn winter kindje, en dat is zo lastig met aan de borst drinken door verkoud neusje steeds. Ik ben trouwens een nederlandse dat in belgie woont.
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde 8 September Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 10 September Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hoi dames Ik voeg me hier bij toe. Had mezelf in eerste instantie op 11 september gezet maar aan de ovu test van vandaag te zien schuif ik toch een dag naar voren Deze is van vandaag dames (niet eerste urine hoor) ik ben op vakantie en we reizen continue van hotel/hostel naar b&b haha deze in een hostel op toilet gedaan haha je moet er wat voor over hebben Ik weet bijna zeker dat hij overmorgen positief zal zijn en altijd 15 dagen erna is mijn nod. Dus dat is de 10e
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde 8 September Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 10 September Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Welkom nieuwe dames! Ohh dat niet er mee bezig zijn is heel herkenbaar en zooi moeilijk!! Pfff..... mijn ovulatieyest was gisteren weer een stuk lichter dus ik vermoed dat ik tussen ma en di ergens mijn ei heb gehad. Dus nu officieel op het wachtbankje. Spannend!!!! @Oumi mij lijkt een lente/zomerkindje ook heel leuk aangezien mijn zoontje van januari is, maar eigenlijk boeit het me ook weer niet, wil gewoon zsm zwanger zijn en een gezond kindje krijgen. Het blijft ook zo bijzonder vind ik dat je nu al weet dat een aantal vrouwen op deze lijst dalijk positief gaan testen en een aantal niet... Maar laten we gewoon lekker positief erin staan en gaan voor een volledig roze lijst @LizMe wens je een hele fijne vakantie zou bijzonder zijn als het daar dalijk raak is of ben je dan alweer terug?
Welkom nieuwe dames! Ik ben er echt teveel mee bezg, heel irritant... mn buik is ook van slag, opgeblazen en steekjes af en toe.. En heb sinds gisteren steeds een beetje hoofdpijn ( heb ik nooit.) T is nog veel te vroeg en maak mezelf nu al gek hehe
Heeeeel herkenbaar! Ik heb veel slijm aan mn papier. meestal na mn eiersprong is het droog . Maar jah zegt natuurlijk niks. We zien wel zeker?
Hallo nieuwe dames! Het is inderdaad heel spannend allemaal. Ben benieuwd wanneer de eerste symptomen krijgen/hebben. En wie gaat het volhouden tot nod of toch al eerder testen ...
Ben ik ook benieuwd naar! Gelukkig volgende week op vakantie dan kan ik me er niet zo mee bezig houden. Wat houd "op het wachtbankje" precies in?
Dat is een hele goede vraag. Ik wil wel proberen om het vol te houden tot de nod, maar of het gaat lukken?
Het wachtbankje is als je je eisprong gehad hebt en wach Het wachtbankje is zegmaar de periode tussen je eisprong en de nod. Tis toch een soort afwachtperiode.
Welkom nieuwe dames na mij. Heel veel succes, hopelijk op goed nieuws over een paar weken . Ik had dinsdag heel de dag een zeurende buikpijn, woensdagochtend vroeg lichte steken. Daarna had ik heel de dag rugpijn en dat heb ik nog steeds. Beetje symptomen dat je ongesteld moet worden. Je lichaam doet behoorlijke gekke dingen, dus ik ga het niet gelijk linken aan een innesteling of wat dan ook. Om zo teleurstelling te voorkomen ! Maar dat is toch wel moeilijk..hihi.
NOD-lijst 4 September t/m 10 September 4 September Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Jingle - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde SapphireXxX - 26 jaar - 1e kindje - 1e ronde 5 September Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 6e ronde Oumi - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 6 September Mila27- 27 jaar- 2e kindje- 2e ronde SweetL- 25 jaar- 2e kindje- 1e ronde 7 September Miekje87- 30 jaar- 2e kindje- 2e ronde 8 September Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Elz85 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde itsann - 30 jaar - 1e kindje - 2e ronde (na mk) Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Lief87, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde 9 September NurseKel - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Vaatdoek - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde xMeliisz - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde 10 September Lizme - 23 jaar - 1e kindje - 4e ronde Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel - Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.