Enigste is.. bij me man lijkt er niet veel uit te komen Hij heeft nogal last van ze voorhuid..vroeger kwam het er zo uitgelopen maar nu niet en hij zegt zelf dat het niet zoveel is Mij leek het sterk dat het invloed heefr op de productie, wel met klaarkomen maar toch niet of de hoeveelheid? Wat denken jullie?
Misschien wat gedetailleerd maar voor het "moetje " deden wij gewoon handwerk en moment Supreme even mikken mijn man heeft wel eens last dat het te gevoelig wordt ofzo
Haha nou ja hij komt wel maar komt blijkbaar geen grote kwak uit ofzo Maar of dat door de pijn komt,hoeveelheid lijk me toch hetzelfde omdat het vanuit ze ballen word geproduceerd maar goed als wij pijn hebben word het ook minder nat. Hopelijk is het gewoon genoeg
Nope ei is foetsie.. verwachte eigenlijk morgen mn ei, maar ovutest is nu nog maar een tuurstreepje.. vrees dat NOD weer opschuift Ik snap echt helemaal niks van mijn cyclus..
Volgens mij heb ik in mijn uren googlen over zaad wel eens wat gelezen over de hoeveelheid in relatie tot hoe opgewonden een man is. Dus als het pijn doet kan het best zijn dat hij minder zaad produceert. Of beter gezegd minder vocht.. er kan natuurlijk nog steeds dezelfde hoeveelheid zaad inzitten. Heb een oude man dus was erg benieuwd wat voor effect ouderdom heeft op zaad
phoeh buikpijn ganse onderbuik is beurs, eisprong is bezig/net geweest. morgen ga ik op het wachtbankje 1dpo
Mmmh, dit klopt niet. Al die getallen ook positieve testen op cd 17 en cd 18 (20 en 21 maart). Dus vandaag 1 dpo denk ik.
Hahaha, ik neem het je niet kwalijk. Wel dacht ik van huh... zit je dan in dit groepje?! Maar iedereen is welkom, dus ik wilde mij er niet mee bemoeien.
Hier nog steeds geen positieve test. Inmiddels twee keer dat ik dacht daar komt ie... maar helaas, ik test nog even door.
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (3) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 Nooompje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 27 5 april (5) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (5) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 april (2) Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 april (3) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 Fleur - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 9 april (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 T93 - 26 jaar -2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (20) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
En mezelf er toch ook maar bij geplaatst. Inmiddels ruim 2 jaar bezig; niet een enorme forum-kletser maar toch wel fijn om met wat mensen in eenzelfde schuitje te zitten. (Al gooi ik het ronde-gemiddelde wel ff flink omhoog) Ofo bij de gyn leverde geen afwijkingen op; inmiddels beginnen we ongeduldig te worden... dus dinsdag gaan we bij de huisarts langs voor een nieuwe verwijzing naar de gyn (ander ziekenhuis, logischer qua afstand van m'n werk.) Ik snap niet helemaal dat de HA geen verwijzing wou maken zonder me weer gezien te hebben... Maar zo hebben we allemaal onze frustraties toch? Enne, nu we door gaan voor hulp is het vast ineens toch spontaan raak, toch? Vorige ronde zat ik ook op een NOD-lijstje; en had er deze keer nog geen zin in, maar gisteren LH-piek dus denk vandaag (lees zondag, CD20) eisprong gehad (ik voel daar dus echt heulemaal niets van...) en verwacht morgen temp-stijging; en het gaat toch wel weer kriebelen (erover willen lezen/denken/eventueel schrijven). Dus ik heb me maar op de lijst gezet, zal waarschijnlijk niet veel zeggen en als 1 van de eersten overgaan op rood offffffuh nee roze.
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (3) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 Nooompje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 27 5 april (5) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (5) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 april (2) Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 april (3) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 Fleur - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 9 april (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 T93 - 26 jaar -2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (20) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heb mezelf weer op het wachtbankje gezet. M'n nod is denk ik een dag verplaatst naar 7 april, maar ik laat het maar gewoon zo staan. Hopelijk veel roze in deze lijst straks!