Nou weer deze.. welke moet ik nou aanhouden? Bovenste is van net en onderste gisteravond Die van gisteravond dan toch? We hebben gisteren en eergisteren sex gehad, dan vanavond en morgen nog? of vanavond niet perse?
Ah, daar is ie al! Ik was er van overtuigd dat hij gisteren zou komen dus hard gewerkt het weekend. Hopelijk krijg ik mijn vriend vanavond nog een keer zover Bekijk bijlage 611003 Bekijk bijlage 611004
Oh jeetje dat is een flinke tijd.. Ik voel ook geen eisprong bevruchting oid hoor. Of ik weet niet wat ik moet voelen. Bij mijn dochter bleek ik veel harde buiken te hebben. Wist ik veel dacht dat het normaal was Hopelijk is het snel raak. Misschien wil de huisarts nog even extra screenen naar hormonale problemen voor keer bloedprikken ofzo? ---------- Mijn ovulatietest is weer lichter, wachtbankje kan beginnen.
Jouw testjes geven mij hoop.. zo ziet mijn rijtje er ook uit, af en toe 1tje die neigt iets donkerder te worden en daarna weer 1 die lichter is. Hoop morgen ook positief testje te krijgen, want zoeken naar een ei wat kwijt is is ook niet fijn Test inmiddels namelijk bijna ieder plasje in de hoop wat verandering te zien
Ik vind het knap dat je zoveel geduld op hebt kunnen brengen! En wat je zegt zodra je hulp gaat zoeken zal je zien dat t ineens raak is. Op naar Roze!
Denk dat die van gister positief is! Dus vanavond nog even een keertje en dan morgen niet perse. Toch?
Nja die van vanmorgen piekt echt meer maar goed als ik het vanavond nog keer doe dan zit ik er zoiezo midden in en als van gister positief was.. we hebben het gisteren ook gedaan dus dat zit wel goed dus voor zekerheid maar vanaf woensdag 1 dpo tellen denk ik
Mijn huisarts heeft de eerste keer ook niets zelf geprikt (ja tussendoor B12 en nog wat vitamientjes, test op bloedarmoede enzovoorts, maar geen geslachtshormonen in ieder geval, dat heeft de gyn gedaan), want het is nogal een B12-goeroe die als doel heeft iedereen in haar praktijk aan de B12-injecties te krijgen lijkt het . Ze vond zelfs dat ik maar geen foliumzuur moest slikken want dat zou het B12-metabolisme in de weg zitten... De gyn werd daar erg boos over en moest meteen weer doorgaan (2 weekjes niet geslikt, daarvoor al een jaar gestapeld, dus geen negatieve effecten te verwachten hoor). Ik denk eerder dat het ermee te maken heeft dat ze geen verwijsbrief wil schrijven zonder dat ze een consult kan declareren... Of dat ze principieel vindt dat ze iedereen die ze verwijst gezien moet hebben ofzo; wel jammer dat ik er een halve dag vrij voor moet nemen, terwijl ik de komende maanden aardig wat dagjes verlof zal gaan nemen voor de mmm... Maarre, kom dr gezellig bij op t wachtbankje, het aftellen kan weer beginnen
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (3) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 Nooompje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 27 5 april (5) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (5) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 april (2) Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 april (3) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 Fleur - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 9 april (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 T93 - 26 jaar -2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (20) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Voorraad gaat over datum en moet op? Ach kan altijd erger vriendin van mij zag dat haar huisarts consulten rekent terwijl ze helemaal niet geweest is #creatieve boekhouding
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (3) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 Nooompje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 27 5 april (5) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (5) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 april (2) Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 8 april (3) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 Fleur - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 9 april (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 T93 - 26 jaar -2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (20) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
hm zijn dat niet de kwartaalkosten? je huisarts krijgt elk kwartaal een vast bedrag van de zorgverzekering voor elke ingeschreven patient; ik zat van de week ook eens in het overzicht van mn'n zorgverzekeraar te kijken en dacht: huh, ik ben toch 1 januari niet bij de huisarts geweest? maar kwartaalkosten dus, stond gewoon onder kopje 'huisartsenzorg'.... als dat het niet is is het wel wonderbaarlijk en inderdaad creatief
3x in de week op verschillende dagen zijn vast geen kwartaal kosten *ik ken de kwartaal kosten inderdaad
Oh zoiets zie ik ook altijd in mijn cz staan vanuit de dokter..kwartaalkosten,pff en dan kom je er bijna nooit