@Fee89 fijn dat je een afspraak mag maken, maar hopelijk is het niet nodig inderdaad. @Sela~ , wauw 6e kindje, dat hoor je niet vaak meer!
@Sela~ Wow 6e Vanaf welke datum zouden jullie beginnen met ovulatietesten? *rekening houdend dat mijn volgende cyclus korter (normaler) kan zijn. Bij onze dochter schommelde ik tussen 28-32 dagen oid
Ik doe ovulatietesten vanaf +- dag 15. Vóór mijn vorige zwangerschap was mijn cyclus korter (+- 28 dagen) en testte ik vanaf dag 11. Als de test donkerder wordt test ik 2 keer per dag. Ja, zesde kindje Het klinkt best druk en dat is het ook haha, maar wel enorm leuk. Mijn man geniet er ook ontzettend van en we doen het echt samen, dat scheelt natuurlijk, anders had ik het nooit gekund/gewild.
ongie is hier zo goed als voorbij, altijd een leuk moment in de cyclus ben wel mega verkouden blegh hoe gaat t hier?
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 5 april (2) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 6 april (1) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 7 april (1) Jolien 1986 - 32jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) Totaal (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi hoi, Ik heb mezelf ook maar op de lijst gezet, ik ben alleen niet zo’n kletser. Ik heb een cyclus van 30 dagen. Mijn ei op cd 19 en een LF van 11 dagen. Ben aan het temperaturen. Erg prettig dat dat allemaal zo duidelijk is.
Hier gaat het rustig haha! Net terug van een brunch/lunch met de familie voor oma’s 88e verjaardag. Nog niet druk makend over een naderende eisprong. Voel jij je al wat beter?
Hier nog midden in de ongesteldheid. Ik gok pas dinsdag of woensdag mijn laatste dag (meestal ben ik wel 5 tot 7 dagen ongesteld). Voordeel daaraan is wel dat de eisprong dan ook een dikke week later alweer is.
Bleh weekend alweer bijna voorbij! Maar volgende week kunnen we op eitjes jacht!! Onze dochter slaapt bij opa en oma.. Als mijn cyclus nou dit keer wat korter is komt perfect uit
Hier ongesteldheid ook weer zo goed als over. We gaan het weer een ronde zonder ovulatietesten proberen hier.
Hier deze ronde ook. Als ik niet zwanger ben dan ga ik de ronde hierna wel ovulatietesten bestellen. Ik vond het ‘niet precies weten’ van ee vorige maand zonder ovulatietesten vreselijk, maar ik wil het door de uitgerekende maand echt nog even op z’n beloop laten.
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 5 april (2) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) 6 april (1) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 7 april (1) Jolien 1986 - 32jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (0) 9 april (0) 10 april (0) Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal, Mezelf ook maar weer op de lijst gezet, deze keer wat eerder in de lijst. Had het zwaar in het vorige groepje met alle testers en dan zelf nog maar op 3 dpo zitten Inmiddels is CD 1 gestart en verwacht ei op 25 maart en nod 5 april. Succes dames, ik hoop op een vruchtbare ronde P.s. als het deze ronde niet raak is verwacht ik mijn ei volgende ronde precies op 1e paasdag
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 5 april (2) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) 6 april (1) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 7 april (1) Jolien 1986 - 32jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 april (0) 10 april (0) Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (2) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 5 april (3) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) 6 april (2) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 7 april (1) Jolien 1986 - 32jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 april (0) 10 april (0) Totaal (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb even de totalen aangepast. We zijn tot nu toe met een klein clubje! Misschien omdat de ronde hiervoor alweer veel mensen zwanger raakten? Blijft het wel lekker overzichtelijk van! Komen vast niet opeens nog 15 bij de komende dagen.