Vorige keren voelde ik vanalles.. enige wat me nu opviel was de eerste twee dagen na mn ei, super venijnige steken in mijn borsten. maar tja dan is het eitje nog maar net bevrucht, nog op zoek naar een goed plekje.. dus ik wou daar niet veel aandacht aan besteden. Nog nooit in m'n leven zo gevoeld wel.
Wauw wat fijn de eerste positieve testen, gefeliciteerd dames. Voor de meiden waar het deze ronde niet is gelukt, jammer Hier vanmorgen (veel te vroeg) getest, kon het niet laten, wit natuurlijk. Zaterdag weer een nieuwe poging. Weinig tot geen klachten, alleen wat druk in mijn onderbuik en een paar gemene steken in mijn borst gisteren. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik alleen heel onhandig Dus nog even geduld....
Nee, echt niet!!! Ik hoop toch wel dat ik dan wel zwanger ben, want dan zijn we een half jaar verder.
Ik ben er ook bang voor..aan ene kant denk ik ben er beetje klaar mee om verder te gaan,constant er mee bezig zijn, thuis gaat ook nog door maarja wil het toch ook
Er vroeg iemand of ik wat voelde in mijn buik en ik zei neen. Ik heb erop zitten denken en ik heb toch wat gevoelt. Vrijdag op zaterdag, of zaterdag op zondag nacht ben ik wakker geworden. Ik draaide me om in bed en er schoot een kramp/steek in mijn onderbuik. Meteen weer in slaap gevallen, maar onthouden. (dan weer niet meer aan gedacht, nu moest ik er weer aan denken). En zondagavond had ik ongiekramp in bed en ben ik er 's nachts nog een paar keer wakker van geworden. Ik herinner het nu omdat ik toen dacht 'great ik wordt ongesteld, weer veel te vroeg, en net vloeien tijdens gyn bezoek dinsdag'. Alleen, die steek midden in de nacht rond deze periode had ik enkele maanden geleden al eens gehad, en ongiekramp voor dat ik ongie wordt was ook niet nieuw..
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (4) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 Nooompje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 27 Wondertjes1992 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 3 5 april (5) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (5) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 fruitmeisje - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Enceladus - 26 jaar- 2e kindje - ronde 1 Heather - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 april (1) Jolien 1986 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (5) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 Fleur - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 april (4) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Anne201 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 T93 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (25) Wachtbankje (13) Zwanger (2) Ongesteld (4) MMM (0) Negatieve Test (4) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Haha, ik ook niet, maar denk het wel. Ik ga ervan uit dat een pedictor early op 11 dpo toch wel duidelijkheid moet kunnen geven.
Klopt, alles gaat wel gewoon door. Maar in je hoofd (althans ik) is het maar 1 week helemaal 'rustig' en dat is het moment dat ik ongesteld ben. Vervolgens komt de periode richting eisprong en dan ben ik daar heel erg op gefocust, in de hoop het niet te missen. Daarna duurt de week van 1 naar 8 dpo wel een half jaar voor m'n gevoel en dan begint vanaf 9 dpo de drang om misschien toch alvast te testen. Ohja en ook de progesteron begint dan z'n werk te doen. Nouja nu dus 11 dpo en een negatieve early, dus dat betekent neem ik aan dat ik zaterdag ongesteld ga worden. Maar ik denk er wel ongeveer constant aan als ik een baby zie, als mijn dochter extra schattig doet, als we over plannen praten die pas over een aantal weken zijn. Ik had zo gehoopt zwanger te zijn als we op vakantie zouden gaan, nou.... nu heb ik dus voor de week dat we vertrekken mijn eisprong. Valt gewoon vies tegen. Maar ja, het komt vast wel een moment...
Ja moment komt er wel.. opzich ging deze eerstr week na eisprong goed,rustig eronder,voorheen begon ik al op 4 dpo met obsessief gedrag maar die laatste 6 dagen dan word ik echt een heks thuis en tegen me kinderen terwijl ik ook gewoon leuk me tijd aan hun kan besteden en ervan genieten. En dan nog te spreken van me laag libido en weer heel het riedeltje opnieuw moet