Ik heb precies die week vakantie wanneer me nod is dus nod niet haalbaar om te testen Wel lekker 2 dagen zonder kids dus kan dan op alle kwaaltjes letten Wel lekker dat ik me dan niet op werk hoef te concentreren
Zou maar gauw wat leuks gaan plannen op je kinderloze dagen, voordat je jezelf gek gaat denken met kwaaltjes e.d.
Jaaa dat gebeurd vast wel gelukkig kan ik in principe dan al testen dus of babyshoppe of gewoon lekker voor mezelf
Haha dan kan je iig je testdrang lekker de vrije loop laten Shoppen is altijd een leuke bezigheid! Voor wie dan ook
Vandaag nieuwe berg testen binnen gehad Zag pas een topic voorbij komen, 50 ovu testen en 15 zw testen voor 15 euro Dus nu maar testen of het wat is
was bleker! maar ik weet echt dat ik nog geen eisprong had. normaal merk ik dat aan mijn borsten, afscheiding, acne,...
Oh dat vond ik hem wel al duidelijk Bij mij loopt hij echt pas zo donker op als het echt zover is, zo zie je maar hoe dat verschilt per persoon
ja best wel vervelend. ik zit in tweestrijd nu wel of niet al geweedt, waar zit ik in mn cyclus, hoe lang nog testen aargh
Dan kan je ff vooruit! Lekker erop los testen Waar heb je ze besteld? Ik heb net een heel pakket binnen van zwanger en kids..
Lastig hoor.. dan gebruik je ovutesten en zit je alsnog in onzekerheid Idd maar even doortesten of er nog wat gebeurd..
Haha idd normaal bij 2besure Maar zag ergens 50 ovu testen en 15 zw testen voor 15 euro dus benieuwd hoe ze het doen.
NOD-lijst 4 t/m 10 april 2019 4 april (3) LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Chuppie - 38 jaar - 4de kindje - ronde 3 5 april (3) RM1996 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 3 Rosie88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (14) Alida1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 april (3) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Itsme9 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 april (1) Jolien 1986 - 32jaar - 2e kindje - ronde 2 8 april (3) Jojo - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nicole1987 - 31 jaar - 4e Kindje - ronde 3 Fleur-35 jaar- 2e kind-ronde 9 9 april (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 T93 - 26 jaar -2e kindje - ronde 2 10 april (0) Totaal (17) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiƫren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
nou ... dit zijn mn ovu testen een week elke dag met 2e of 3e plasje voeige rondes echt geen zulke strepen..
Apart dat ze allemaal zo duidelijk zijn! Misschoen raar maar een zw test gedaan? Al hadden ze dan wel meer geknald
dan hadden ze echt veel meer geknald inderdaad en ik heb nu en dan steken eierstokken ivm groeipijn, slappe borsten , enz ben niet zwanger en nog voor eisprong
Welke testen zijn beter dan? Zwanger en kids? 2 be sure? Het gaat wel hard met ovulatietesten met lange cyclus hier.... Gister trouwens licht streepje, nu omo wit. Weet niet wat ik van de action testen moet vinden