Het lijkt makkelijker dan het is. Zo zei onze huisarts waarschijnlijk zie ik je binnen 3 maand wel terug dat je zwanger bent. Nou inmiddels zijn we een dik jaar verder.
Ik snap jou gevoel zo ontzettend! Wij wilden vanaf de bruiloft gaan "Proberen", uiteindelijk in juni al begonnen. NOD was 1 dag voor de bruiloft, wat waren we blij dat ik overtijd was! Heb over het volgende nog met niemand eigenlijk gepraat.. 's Morgens een test gedaan en deze was licht positief. Wat waren wij stiekem blij! Zouden de dag na de bruiloft nog test doen, toen ongesteld geworden. Of dit nou een vals positief was, een indroogstreep oid laat ik tussenbeide want ik weet het gewoon niet. Dikke teleurstelling in ieder geval maar wij kwamen er zo wel achter dat wij dit echt 110% willen! Maanden hierna nog meer teleurstelling helaas. Ik weet dat de meeste stellen binnen een jaar zwanger zijn, iedereen zegt dat.. Maar toch is het elke x weer dat mijn hart een stukje breekt. Mijn man is gelukkig echt super lief en bewaart de rust daar waar ik uit m'n dak ga. Het ideale plaatje moet soms aangepast worden denk ik, ook ik had dacht: trouwen, kindje en klaar. Helaas zit het net even anders in elkaar hihi
Herkenbaar, begin januari, jullie zijn voor jullie in juni/juli beginnen met iui zwanger! Inmiddels november en 5 iui's verder en nog steeds wachten wij op ons eerste kindje samen... Ben zo bang dat het straks ivf gaat worden of icsi. Had ik me in januari niet kunnen bedenken
Och jeej! Wat een teleurstelling. Lijkt me vreselijk een in ogen positieve test en dan toch niet zwanger zijn verschrikkelijk! Fijn zo rustige man heb ik ook die maak je zomaar de kachel niet aan Haha!
Precies dat dat voelt echt verschrikkelijk helemaal wanneer je arts ook denkt je zo terug te zien dat heeft me zo op verkeerde been gezet. Daarvoor dacht ik gewoon zie wel als nu gebeurd of volgend jaar tot huisarts dacht dat je naar mirena snel zwanger raakt ja die gevallen zijn er helaas horen wij daar niet bij.
Ons ook hoor, we hadden 71.3% kans op spontane zwangerschap, en dat was best hoog. We begonnen hoopvol toen aan iui, maar onze hoop in iui is wel zo'n beetje vervlogen! We moeten verzekering technisch 6x iui doen en mogen daarna door naar ivf. En we tellen de weken inmiddels af, halvewege december intake ivf. Iets wat volgens de arsten nooooit aan de orde was! Wij zijn dus ook gevalletje appart inmiddels
Is echt hoog! Bij ons mankeert er tot nu toe ook niks aan en moet het dus ook spontaan kunnen. Heb vandaag net de vragenlijst opgestuurd en aan de hand daarvan krijgen we uitnodiging. Zal me niks verwonderen of ze zeggen dat we nog even een half jaar moeten proberen. Ik ben natuurlijk nog jong he....
Voor jullie moet het helemaal heftig zijn. Iedere maand die spanning weer en dan nu zo de medische kant op. Dat is wel heel wat anders dan dat jullie verwacht hadden van tevoren
Klopt. Maar merk aan ons dat we heel sterk staan! En dat dit onze relatie niet kapot maakt. En dat is ook laatste wat ik wil.
Hoi dames, Ik denk dat ik me ook best terug aansluit bij dit groepje... net bruimverlies met wat rood dus morgen zet ik me hier officieel op het groepje.. ik ben al overtijd in mijn ogen dis innestelingsbloed zal het helaas niet meer zijn... here we go again.... wat is het leven toch zo verdomd oneerlijk! Dikke knuffel voor jullie allemaal dames! & laten we iets mooi afspreken; deze lijst verlaten we allemaal knalroze!
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Goedemorgen meiden! Zoals verwacht sluit ik mij ook weer aan! Ongesteldheid is vanmorgen toch écht doorgebroken. Omdat mijn cyclus veel korter was dan verwacht zet ik mezelf nog even op datumloos... Ik twijfel nu of ik ovu testen ga gebruiken vanwege mijn sterk wisselende cyclus... Maar eerst Een broodje filet americain En vanavond een wijntje joejoe
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)