Zeker weten, je hormonen kunnen schommelen en je menstruatie dus ook. Is volgens mijn gyn niks geks aan. Negatieve test is negatieve test, zeker als je hierna menstruatie heb gehad/begonnen is. Onzeker zijn niet nodig, gewoon op z’n beloop laten. Onbewuste stress doet ook veel met een vrouwenlijf en menstruatie
Veel herkenning gelukkig!! Toch stiekem wel fijn! Opeens ga je dan zo aan je lijf twijfelen Nu maar wachten tot het echt klaar is en weer door, haha
Nee hoor echt niet nosdig! Kan ook nog eens aan de stand van je baarmoeder liggen, als die net even wat meer dubbel geklapt ligt kan het zijn dat je later nog wat oud bloed verliest. Dit heb ik ook een keer gehad, heel erv ongerust geweest maar achteraf nergens voor nodig. Waarschijnlijk omdat je er nu meer mee bezig bent vallen meer dingen je op en vraag je je vaker af of het misschien iets is.. althans dag heb/had ik meer. Heb mijzelf voorgenomen dit niet meer te doen en hewoon super relaxt hier mee om te gaan haha
Aan mijn banner te zien is mijn Ei in de maak! Whoot! Nu maar hopen dat ‘ie z’n werk doet deze maand en de zwemmers van m’n man ook!
Herkenbaar, ik ben gisteren begonnen met spuiten weer, hopelijk 2/3 eitjes in de maak, a.s zondag follikelmeting om te kijken of het zijn werk doet
Gisteravond heb ik voor het eerst een ovulatietest gedaan. De controlestreep was duidelijk zichtbaar maar is het testvenster stond niets. Ik dacht dat je altijd wat van het Lh hormoon in je lichaam hebt. Heb nooit eerder testen gebruikt. Kan iemand uitleg geven?
Dat kan hoor, heb ik ook vaak. Soms helemaal geen streepje, soms heel licht maar soms ook best heel donker. Niks om je zorgen over te maken. Je hebt altijd lh in je urine, maar het verschilt per persoon en cyclusdag hoe dit uitslaat op een ovulatietest. Omdat veel vrouwen twijfelen aan het feit of de ovulatietest positief is bij een zichtbare teststreep - wordt verteld dat je altijd wat lh in je urine hebt. Een ovulatietest is pas positief als de testreep even donker is als controlestreep of donkerder dan de controlestreep. Afbeelding heb ik van google, daarop zie je het ook.
Ik heb vanmorgen toch een test gedaan, om een zwangerschap uit te sluiten (rare menstruatie en vreselijk moe). Maar die is dus gewoon positief! Ik vertrouw het totaal niet met het bloedverlies, dus ik ben bang dat het niet goed gaat af lopen Afwachten maar..... Ik ga dus maar uit de lijst, want of het nu goed gaat of niet. Ik denk niet meer dat ik een nod heb op 7-12. Ik wens jullie heel veel succes en hopelijk een hele mooie roze lijst rond de sinterklaas!!
Wow, zoveel nieuwe meiden, gezellig en welkom. Ik had weer eens geen meldingen gehad. Hier meer lekker in de alles is oke en kan nog gebeuren week. Alleen het ei vangen deze ronde heeft een wondertje nodig, met het werkschema van vriendlief, maar we gaan ervoor.
Is hij knalpositief? Heb je een foto? Misschien toch maar de verloskundige bellen misschien krijg je een echo
Deze is van vandaag (niet met ochtendurine) Niet echt knalpositief, maar vorige week dinsdag had ik een compleet witte test. Misschien maar even bellen idd
Toch behoorlijk duidelijk. Bel maar snel de verloskundige en vertel je zorgen. Laat je nog wel wat weten?
Dit is gewoon een dikke vette positieve test joh! Als je nu niet zwanger zou zijn zou ik het heeeeel gek vinden Hoezo geen knal?!