NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 (Door tot volledig roze!) 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 14 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 5 December Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 22 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 24 9 December Mie88, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 ( mk ronde 0 en ronde 2) Ilss, 29jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam 10 December xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 20, ronde 2 na 2e mk Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Anoniemmie, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Lees dagelijks mee hoor.. Meerdere xen per dag.. Maar idd niet veel te melden.. Bijna weer starten met Ovu testen en dan begint gedonder weer
Wat 6 december betreft, als mijn cyclus deze keer weer op 28 dagen uitkomt sta ik daar als enige hihi. Hoop ik dat ik in mijn schoen een positieve test krijg
Hoop ik ook voor jou @Nog anoniem !! @sweetdreams mijn kv zw test had maandag een heel licht streepje en mijn ovu test ook. Gister was mijn ovu iets donkerder. Denk toch wel dat je ei eraan komt. Door testen dan weet je het zeker @Elletje & @Mie88 idd dan draait het forum weer overuren.
Hopelijk 5 en 6 december beide positief!, ik sta ook alleen . Vandaag ovulatietesten besteld bij zwanger en Kids, morgenmiddag beginnen. En hopelijk heeft de rest natuurlijk ook een positieve test hoor!!
Goed bezig allemaal met de ovutesten! Ik gebruik ze (nog) niet, maar ik krijg deze ronde wel meer inzicht in mijn cyclus dmv follikelmeting dus ik ben benieuwd. Als alles “zoals bij de gemiddelde vrouw” verloopt zal er dit weekend 1ntje springen volgens de gyn En dan gaan de eeuwig durende dagen weer van start. Heb een beetje een haat-liefde verhouding met dat wachtbankje tot aan de nod
Ben je miet de enige het is verschrikkelijk. Wat fijn dat je die metingen hebt en weet dat er 1 springen gaat....
Hier heeft het bloeden doorgezet helaas. Daarnaast worden ook de testen lichter dus het is nu wel duidelijk niet goed. Ergens wel een beetje opgelucht, nu weet ik het tenminste. Nu wachten tot het klaar is en op naar de volgende ronde! Misschien tot in een volgend nod groepje meiden! Heel veel succes gewenst allemaal deze ronde!
Sterkte @Miss M Herken je gevoel van opluchting. Dat je lijf dus nog wel iets goeds kan en dat is iig afstoten wat niet goed is. @ovulatietesters, hoe laat testen jullie op zn vroegst. Ik deed steeds om 11 uur of is dat nog te vroeg?
Herken je gevoel.. hopelijk de volgrnde ronde raak! Jij ook heel veel succes. @sweetdreams volgens mij tussen 10 - 20 testen dus 11 en 19u lijkt mij prima? Heb je nog een zw test gedaan?
Nee, woensdagmiddag hcg geprikt bij gyn. Was 49. Woensdagavond en gister nog superveel gebloed, dus heb er wel vertrouwen in dat het nu echt leeg is. Moet volgende week vrijdag nog even x prikken voor zekerheid. En jij?
Och nee! Heftig, maar fijn te weten waar je aan toe bent. Maar daarom is het wel heel jammer en kloten! Jij ook heel veel succes gewenst. En bedankt voor je berichtje.
Ik test later. Vanwege dat ik vaak tot 11 uur werk! Dus vaak tussen 11 en 12 en s avonds tegen of voor 20:00 en als ik werken moet wordt het naar 23:30. Maar je vindt je streepjes beter als je 2x daags test jij test 1x daags? Ik heb me ei nu gevonden welke test gebruik je? Action werkte voor mij niet geen knal nu me z&k wel en zijn ook stuk goedkoper nog weer...
Ik gebruik ook z&k. Ik test 1x per dag en als ik denk dat mn ei er aan komt 2x, en bij echte knal nog cb smiley. Heb hem op deze manier altijd gevonden, waarvan 2x met succes. Mn ei kwam meestal rond dag 17-21. Deze cyclus test ik gewoon 1x per dag omdat ik er niet vanuit ga dat dit een hele normale cyclus is ivm vmk. Ik test meestal vanaf dag 8/9 en dan zijn mn streepjes tuur, dan naar mn piek meestal wel oploop van 2 a 3 dagen. Mn testen reageren nu gewoon op rest-hcg want heb al vanaf dag 7 al best aanwezige streepjes. Maar ik test gewoon door want zit op dag 13 vandaag dus als mn cyclus zich wel snel hersteld zou het kunnen dat mn streepjes ineens wel knal worden van lh. Volgens mn gyn zaten er woensdag al flinke eitjes. Vind trouwens dat z&k testen wel licht opdrogen. Na 5 minuten lijkt hij knal-positief en naar paar uurtjes veel lichter. Deze is van gister. Uiteindelijk is hij hetzelfde als de rest geworden. Als het deze ronde niet lukt ga ik denk toch weer terug naar sensitest. Daar heb ik vorige 2 zwangerschappen mee gedaan.
@sweetdreams gister een witte test. Gelukkig. Dus verwacht dit weekend mijn ei Toch zie ik een mooie oploop dus miss is er niets veranderd!