Goodmorning ladies! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Alleen maar roze! Ik duik nog ff mn bedje in, zo de nachtdienst uitgerold!
Lieve dames, Ik ben ook weer van de partij! Wil iemand mij op de lijst zetten 3e rondje, 2 kindje, NOD 8 dec. Net het zhuis gebeld, wat een enorme stap weer! Na mijn bbz in augustus en verwijdering rechter eileider, toch maar onder toezicht van. Ene kant opgelucht, andere kant rollen we wel de medische molen weer in! Alles voor nog een lief klein kindje! We gaan voor heel veel roze dames! Come on!!
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Jup, ik ben ook weer van de partij in deze lijst. Ik denk dat volgend jaar ons jaar pas wordt. Voor vandaag trek ik een lekkere fles wijn open.
Ah daar ben je, balen! Maar kunnen wij nog even genieten van je geweldige uitspraken Haha! Geniet van je lekkers. Zo at ik gisteren ossenworst heerlijk...
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 meen88, ??, 2e kindje, 3e rondje, 2 kindje 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
oeh of even koekjes deeg maken en dan maar de helft gebruiken om daadwerkelijk koekjes te maken en de rest met een lepeltje en een glas wijn erbij en een goede jankfilm op. Of een foute kerstfilm, gewoon omdat het kan.
@meen88 heb je erop gezet.. hoe oud ben je, 33? @Elletje @scary8 welkom in het nieuwe lijstje! Op naar onze roze lijst
Hier ook na alle ellende straks lekker de late draaie en daarna wat netflix met een wijntje of een pintje bier
WIj gaan zaterdag naar een 90's feest dus kan nu lekker een biertje meedrinken. Blijf de bob maar twee biertjes moet kunnen.
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Haha geeft niet zag dat ik bij mezelf ook geen leeftijd had gezet. En kon hem niet meer aanpassen dus maar opnieuw erop gezet.
Even off-topic. Zojuist hebben wij onze trouwfoto's binnen gekregen! Helaas wordt we-transfer hier op het werk geblokkeerd dus ik moet nog de hele dag wachten tot ik ze kan bekijken . Dit maakt mijn maandelijkse feestje wel een beetje goed. Vanavond de kaarsjes aan, wijntje erbij en weer terug naar onze mooie dag.
De ovulatietesten zijn hier weer binnen!! Iemand hier ervaring met temperaturen voor ovulatie? Ik wil hier graag mee gaan beginnen (ja ik weet het je moet beginnen op dag 1 maar had geen thermometer, nu wel ) maar vroeg mij af hoe ik dit het beste kan doen ivm wisseldiensten (dag avond nacht). In de dag en avonddienst zou ik mn wekker gewoon op zelfde tijd kunnen zetten maar in de nachtdienst wordt dit lastig. Iemand tips?