Nee afgelopen week weinig geklust wegens drukte. Maar nu ik zo'n knaller van een test heb ik wel even tijd vrij maken. Ik hoor heel wisselende verhalen over de testen van de action. Voor mij werkt die heel goed blijkt.
mooie vooruitgang morgen knaller zie bijlage je kan gewoon de tekst aanpassen en dan hierop klikken wat in gemarkeerd heb.
Klopt maar las laatst een artikel dat dat niet alles zegt. Je hebt veel kans hem te missen omdat de eisprong soms ook al binnen 24-48 uur is... en die onderzoeker zei de eisprong ook niet zoveel je hebt met om de dag meeste kans en wanneer dat niet mogelijk is ook veel kans met 2-3x als in het zo goed zeg uit me hoofd....
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/1324184-interessant-artikel/ Deze kregen we van @LollyLolbroek86 erg interessant misschien ook voor jou....
Ik heb het gelezen. Wij hebben het normaliter zo'n 3a4 keer per week gezellig en dat heeft tot nu toe niet geleid tot het gewenste resultaat. Dus wellicht klopt het wat er in dat artikel staat maar deze maand gaan wij uit van mijn piek.
En het is nu een dag voor mijn eisprong. Dus nog steeds de meest vruchtbare dag voor mij. En hebben gelukkig nog wel gezellig gehad voor het weekend. Dus ben er echt wel van overtuigd dat ik niet te laat ben.
Zo, hier sinds vanochtend flinke ovulatiepijn. Ben benieuwd of mn test straks het daar mee eens is. Ook een beetje rozige afscheiding.