Hier geduldig wachten op mn ei, verwacht m in het weekend, proberen het iig om de dag gezellig te maken. Ik ben benieuwd of ik m deze maand voel aankomen, nu vooral erg veel last van mn darmen (kan niet zo goed tegen pepernoten denk ik ) @Elletje Wat balen dat je man weg is! Maar hopen dat er een paar volhouders bij zijn van deze week en het toch raak is! @Patchwork Welkom, ik hoop dat ze je wat duidelijkheid kunnen geven, lastig zoveel klachten! Hier pijnlijke borsten en een pesthumeur, maar daar valt (volgens mn man ) redelijk mee te leven..
Eens, en als ik dat artikel goed gelezen heb van laatst, kan je er toch niet echt van op aan wanneer je nou wel of niet op het goeie moment bent!
Hier "aan het klussen" Omdat ik nog niet met tempen en/of ovu testen in de weer ben én niet een heel stabiele cyclus heb blijf ik nog even op datumloos en zal ik mezelf in de loop van de week wel op het wachrbankje zetten Zit nu op CD15 dus alles kan nog
Het is hier wachten op de sprong! Het is net Sinterklaas.. vol verwachting klopt ons hart Aan de gezelligheid kan het niet liggen Gisteren rommelde het een beetje in mijn onderbuik, maar ik verwacht dat ie vrijdag ergens komt
Whahaha weer een liedje, ik heb zovaak als ik reacties lees dat er (aangepaste) liedjes inmijn hoofd opkomen. Have fun deze week iig
@sweetdreams je zal het vast niet zo bedoelen (of wel ) maar hoe kan je nou zeggen dat je heel veel pech hebt als je hem dan mist? Volgens mij is er bij het zwanger worden geen planning die je erbij kan helpen. @Nog anoniem positief blijven meis! Zaad kan een week leven en je hebt je piek nog niet dus een voorraadje zwemmers klaar laten staan en hopelijk is manlief op tijd terug om te finishen @BlueEyedSoul88 wil jij mij op paars zetten ❤
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 (Door tot volledig roze!) 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 14 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 5 December Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 22 Mama-van-marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde x Anoniemmie, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Meiske1988,29 jaar, 2e kindje, ronde 2 8 December meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 24 9 December Mie88, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 ( mk ronde 0 en ronde 2) Ilss, 29jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam 10 December xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 20, ronde 2 na 2e mk Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Haha ze zien me al aankomen. Dat vind ik toch echt te ver gaan. Misschien lukt 's avonds nog als vl thuis is voordat ik naar mijn werk ga