Welke heb jij besteld? Ik zit eraan te denken om z&k te bestellen 50+25 gratis. Is voordeligste volgensmij. Ik temp ook vanaf deze maand. Ik doe iedere ochtend 5:45 en dan met de app fertility friend. @RoGiJuLi kan misschien meer advies geven over je nachtdiensten. Die weet erg veel en heeft veel goede tips.
Ik heb ook bij zwanger en kids besteld, de extra gevoelige. Voor het eerst dat ik deze ga proberen, hiervoor kruidvat en clear blue.
En waarom de extra gevoelige? Ik weet niet welke ik bestellen moet. Ik gebruikte action afgelopen maand maar had ik geen knaller en 1 van de eerste maanden heb ik ook 1 maand clearblue gebruikt maar vond ik maar niks.
Omdat ik klaar ben met wachten en ik nu wel een x roze op de lijst wil haha Baat het niet dan schaad het niet, dacht ik. Actiontesten vindt ik ook bagger, clearblue was ik wel tevreden over maar is gewoon enorm duur als je dat elke maand moet doen..
Die vindt dus nog meer je piek. Die cb zijn erg duur idd! Weet ook niet of ik wel zo zwangerschap test zou kopen. Denk dat ik alleen maar gestresst zou zijn. 1 positieve test is mij genoeg of hij moet nog niet heel duidelijk zijnZ dan zou ik met 2 dagen nog x doen maar zou geen test naar test doen daar zou ik nou erg onzeker van worden. In al die tijd heb ik maar paar x een test gedaan omdat ik maar kwalen bleef houden. Ben er inmiddels achter dat elke maand weer andere klachten met zich mee brengt. Had ook al een app gedownloud met klachten bij te houden maar dat heb ik er ook al weer af gegooid. Ga alleen de temp bijhouden en ovulatie testen en gemeenschap verder niks meer.
Nee dat niet! Deze geeft de eisprong prima bij mij aan. Weet dat mijn ei tussen dag 14 en 20 komt. Begin bij dag 10 om de dag te testen, zodra de lijn duidelijker zichtbaar wordt dagelijks.
Als je wil tempen met wisselende diensteb dan moet je er voor zorgen dat je elke keer evenveel slaapt krijgt. Stel dat je bij een dagdienst slaapt om 23 uur en wakker wordt om 6 uur. Dan heb je dus 7 uur slaap gehad. Bij een nachtdienst moet je dus overdag ook 7 uur slapen voordat je gaat testen. Dus bijvoorbeeld van 8-15 uur. Je tempt dan om 15 uur. In fertility friend zou ik dan wel elke keer de temptijd van de ochtend invullen (ook bij je middagtemp) want als je daar je temptijd van de middag invult krijg je een open bolletje en kan FF moeite hebben met het bepalen van je eisprong En niet vergeten..... Rectaal tempen Oraal/via oor/via oksel is zeer onbetrouwbaar!
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 4 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December 6 December 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 8 December Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 9 December 10 December Datumloos: SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Anonniemmie, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hah zie dat ik mij vertypt heb en een N teveel heb getypt in m’n naam maar kan t niet meer veranderen Maar ik doe weer mee! Weet mijn precieze nod nog niet en kan zijn dat ik in de verkeerde lijst sta (erg onregelmatige cyclus) maar ik doe een gok Schenk net een glaasje wijn in, dus proost! Op een mooie roze lijst!
Ik ga vanavond proosten op deze maand! Nu de nachtdienst uit, krijg vanavond eters en ga dan heerlijk een wijntje nemen!
Haha heerlijk! En tóch iets positiefs aan doorgaan naar de volgende ronde Nou zet mn menstruatie nog steeds niet echt door en daar werd ik gisteren oprecht chagrijnig van... Liever de grote schoonmaak dan dat twijfelachtige gedoe.
@Envy91 trouwfoto's! Heerlijk om die te zien! Wij hebben ze ook pas binnen en ook lekker met een glas wijn erbij onze hele dag herbeleefd!!