Volgns fertilityfriend (app) 5dpo, weet t ook haast wel zeker omdat ik ook altijd mn eisprong heel duidelijk voel en dat was zondagavond laat
Er wordt wel veel gezegd dat je de laatste groeispurt voelt en niet de eisprong zelf. Maar goed uiteindelijk maakt het niet zoveel uit hopelijk.
Klopt, heb echter bevestiging van mij Gyn dat ik ik ‘m ook echt daadwerkelijk voel (echo’s) als ‘ie springt. Dus dan neem ik dat ook aan hihi.
Je eisprong vindt niet direct plaats nadat je een positieve test hebt en je voelt de eisprong niet dat is de laatste groeispurt Maar het belangrijkste is dat we de lijst mooi roze kleuren.
Klopt, dat weet ik. Op het moment dat ik een positieve test heb heb ik ook geen “last/pijn”, dit komt later pas zo ongeveer 12 tot 24u na positieve test bij mij. Maar heel duidelijk voelen, dat doe ik zeker Heb ik altijd al gehad, soms zo heftige pijn dat ik het zelfs naar de seh ben geweest en heb na laten kijken met echo bij gyn
Ik heb niet eerder meegelezen maar heb je ook ovulatietesten gedaan? Op basis van je kaartje vruchtbaar slijm denk ik eerder dat je 2-3 dpo bent. Mogelijk gaat FF je kruis ook verplaatsen (het is nu al stippellijn omdat ie twijfelt) als je temp hoog blijft. In ieder geval wel sowieso op de wachtbank
Toch vind ik het ook wel weer een leuke tijd. Leuker dan wachten op mijn ei. Alles is nu mogelijk.. hopelijk voor ons allemaal een roze uiteinde Fijn trouwens dat je me bent komen versterken op 6 december! Twijfelde nog of ik niet mijn NOD op 7 december had maar zie dat jij precies gelijk loopt met me!
Er is uitgebreid onderzoek gedaan waaruit naar voren is gekomen dat je alleen kan voelen dat je eitje op spanning staat en niet dat hij daadwerkelijk springt. Dus zolang je hem nog voelt is ie in ieder geval nog nie gesprongen. Ik voel hem zelf alleen als ie rechts zit en dan meestal een dag of drie en soms alleen kort voor eisprong zelf. Maar als je zondag een positieve ovu had zoals ik net las kan sowieso nog geen 5dpo zijn, want dan is je ei maandag of dinsdag gesprongen. Maargoed een dag meer of minder maakt natuurlijj ook hoe zoveel uit. Uiteindeljk wordt het vanzelf duidelijk als je ongesteld wordt of tijdens de echo
Knap hoor! Heb je blog ook gelezen. Vind het zo mooi en knap hoe je alles hebt omschreven. Hopelijk is het jullie dit keer wel gegund.
Zeker waar, deze weken zijn leuker dan de eerste En ja ik dacht laat ik je vergezellen op de 6e! Ben niet helemaal zeker van mijn NOD, maar dat zien we in die week dan wel weer
Hier gisteren en eergisteren flink kramp gehad, gisteravond vooral links, nu is vruchtbaar slijm ook weg, kan dat nog weer terugkomen of zou dit mn ei geweest zijn? Dag 13 was het, dus zou wel redelijk vroeg zijn...
Whoop whoop net terug uit het zhuis! Mn ei springt vandaag zei de gynaecoloog, yeahhh! Vanavond nog even gezellig maken en dan spring ik ook op het wachtbankje