NOD-lijst 4 t/m 10 december 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door BlueEyedSoul88, 5 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Meiden, jullie ook zo van die rammelende eierstokken wanneer je bij een ander klein baby’tje komt? Heb dat bij de kleine van Mn zus. Kan ik uren mee knuffelen. Haha

Anoniemmie, Bloemetje1993 en Yucca vinden dit leuk.
  2. Eilinora

Eilinora Lid

27 nov 2017
    15
    22
    3
    Vrouw
    Dat is hier oprecht moeilijk,een collega is op mijn verjaardag bevallen vorige maand en die was met de kleine op het werk dus was ff slikken.
    Nu vroeg ze of ik op kraambezoek kwam maar dat kan ik gelukkig ff uitstellen ivm de griep.

En gisteren kwam een andere collega met het nieuws dat ze 12 weken zwanger is.

Vorige maand een vriendin van mij ook,die is in maart bevallen en is nu al zo'n 16 weken zwanger.

Bloemetje1993 vindt dit leuk.
  3. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen

Poeh dat is ook wel heel veel op elkaar inderdaad! Hopelijk kun je snel ook met goed nieuws komen!

4. Eilinora

Eilinora Lid

27 nov 2017
    15
    22
    3
    Vrouw
    Ja zo klinkt het wel heel rot maar ik gun het ze echt wel,alleen mezelf meer op het moment.

Het hoort een leuk proces te zijn maar dat is het gewoon echt even niet.

5. Yucca

Yucca Lid

26 nov 2017
    28
    36
    13
    Vrouw
    Ik wordt er wel een beetje jaloers van, al dat babynieuws. Maar weet natuurlijk niet hoeveel rondes daar aan vooraf zijn gegaan en ben zelf natuurlijk net gestart.

Stom als ik ben heb ik vanmorgen, met 7 dagen dpo, een testje gedaan. Negatief natuurlijk. Heb nu even weer moed nodig want werd er toch wel een beetje sneu van. (Haha)

6. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Jup al meer als een jaar last van! In dat jaar raakt ook iedereen om ons heen zwanger Haha. Maar begreep van me collega wanneer je zwanger bent dat iedereen ook zwanger is om je heen. Maar goed dat is met alles zo. Als je denkt wen unieke auto gekocht te hebben zie je hem ook meerdere keren in je eigen stad of drop rondrijden. Komt omdat de focus daar meer op ligt dan voorheen waarschijnlijk. Ik kan er gelukkig goed mee omgaan met alle zwangeren. En de meeste weten ook van onze situatie. Ook genoeg niet maar ik misgun een ander geen zwangerschap. Ben blij voor hun dat ze al die rompslomp niet hoeven zoals een MMM. Daar zit niemand op te wachten.....

7. Bloemetje1993

Hoelang ben je bezig? Ik gun iedereen een fijne zwangerschap heb gelukkig niet die gevoelens.
    daarom! Iemand anders kan je het wel mis gunnen maar daar wordt je eigen gemoedstoestand ook niet beter van! Wij zijn meer dan een jaar bezig als ik al die tijd druk bezig was met jaloers zijn op anderen dan had ik nu al in een paas gezeten. Je maakt jezelf alleen maar gekker ermee. Ik gun iedereen een fijne en snelle zwangerschap maar zo gaat dat nou eenmaal niet! Dat is afhankelijk van heel veel factoren. Maar lieve dames hoop nooit dat het zolang als ons of sommige die nog langer bezig zijn duurt voor jullie als je nu al zulke gevoelens hebt zou dat alleen maar erger worden.... 7dpo is ook wel vrij vroeg! Wie weet over aantal dagen....

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  8. Eilinora

Eilinora Lid

27 nov 2017
    15
    22
    3
    Vrouw
    #1228 Eilinora, 29 nov 2017
    Laatst bewerkt: 29 nov 2017
    Nouja dat zeg ik ook,ik gun het ze zeker wel en ben echt blij voor ze maar toch had ik liever dat ik de volgende ben.

We zijn nu een jaar bezig met die PCOS onder controle te krijgen zover het kan,ben nu ook 12 kilo afgevallen.
    In januari begonnen zonder voorbehoedsmiddelen en nu sinds mei met medicatie bezig met zwanger worden.
    Dat is ook niet zo lang nog maar het is gewoon frustrerend dat alles gewoon optimaal is steeds en het toch niet lukt.
    Waarom lukt het niet denk ik dan.
    Precies op en rond de eisprong seks hebben,spermaonderzoek bij mijn vriend wees uit dat hij bijzonder goed zaad heeft en ook veel meer dan gemiddeld.
    Eileideronderzoek wees ook uit dat alles goed is.
    Heb nu al 2x toe gehad dat er 2 eiblaasjes tegelijk ontwikkelden en dus ook 2 eisprongen.
    Extra kans zou je dus denken maar toch lukt het gewoon niet.

9. Bloemetje1993

Snap dat je graag de volgende wil zijn.... je moet echt geluk hebben.... bij ons lijkt ook alles goed zaad ook boven gemiddelde goed. Krijg vrijdag uitslag van progesteron en dan dat eileider onderzoek. Deed het zeer?

10. Eilinora

Eilinora Lid

27 nov 2017
    15
    22
    3
    Vrouw
    Zorg maar dat je kerel mee gaat naar binnen.
    Het deed bij mij verschrikkelijk veel pijn.
    Vooral wanneer ze het klemmetje op je baarmoedermond zetten.
    Ik heb de rest van de dag in bed gelegen vanwege heftige krampen.

Was echt niet leuk.

Je krijgt ook antibiotica en pijnstillers op voorhand.
    Uur voor het onderzoek moet je die pijnstillers innemen maar dat werkte bij mij echt niet.

11. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Beste dames,
    We zijn hier allemaal met 1 doel: zwanger worden en kindje krijgen.
    Het verbaast bij echt hoe sommige denken en dit zo klakkeloos neerzetten op ‘t forum.
    Over het wel gunnen van een zwangerschap van een ander, maar tegelijkertijd het eigenlijk niet echt gunnen want “ik ben ook wel nu eens aan de beurt”.. Of zelfs het woord “Jaloezie” in de mond nemen..

Iedereen wil wel zwanger zijn, ik ook. Zelf zit ik in ronde 6. Ook ik heb een medische voorgeschiedenis. Maar die gedachtegang te hebben? Nee, sorry.. nooit in mij opgekomen.

Laten we gewoon blij zijn voor elkaar als het raak is, elkaar steunen als het niet raak is. Op deze manier blijft het denk ik ontspannen hier op ‘t forum zonder poeha.

:)

scary8 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  12. Eilinora

Eilinora Lid

27 nov 2017
    15
    22
    3
    Vrouw
    Ik denk dat jij het helemaal verkeerd opvat.

Jaloers ben ik zeker niet,en vind het super voor anderen maar mag ik me dan niet ff een momentje rot voelen?

Of zou ik gewoon moeten liegen en met een neppe glimlach op mijn gezicht rond moeten lopen en doen of alles oké is?

Een forum is ervoor om met lotgenoten te kunnen praten,ook over het minder leuke.

De reden dat ik hier zit is juist omdat ik er in het dagelijks leven niet over kan praten met anderen.

Envy91, meiske1988, Bloemetje1993 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Bloemetje1993

Mijn vent gaat sowieso mee naar elk onderzoek bloedonderzoek gesprekken wat dan ook dus daar ook mee heen. We gaan het meemaken. Zal wel net zo rot gevoel wezen als spiraal erin zetten en uithalen + de krampen. Maar ook dat zou per persoon verschillend zijn.

14. Bloemetje1993

Dus dit precies zoals ik het ook opvatte...

15. Bloemetje1993

Je weet toch zelf wat je wel en niet hebt gezegd? Jij hebt het woord jaloers niet in je mond genomen. Maar je gunt jezelf het op dit moment meer, dat kan! Maar er zijn ook zoveel anderen die langer als jou en mij bezig zijn die het ook wel is gegund is toch? Je hoeft je niet leuker voor te doen dan je bent maar sommige dingen mag je misschien wel iets anders brengen. Kan nogal kwetsend overkomen voor bepaalde mensen.

Je mag gerust je hart luchten daarvoor is dit forum ook, alleen kan je bepaalde dingen niet klakkeloos neerzetten en verwachten dat een ander het daar ook mee eens is. Dan krijg je meningsverschillen tja....

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  16. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hee @Patchwork had jij vandaag geen echo? Zoiets staat me bij. Ben benieuwd!

17. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Dit dus.. wilde precies hetzelfde neerzetten maar @Bloemetje1993 was mij al voor.

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Misschien kunnen we gewoon van elkaar accepteren dat iedereen zich anders voelt en een andere mening kan hebben.
    De een voelt zich jaloers, de ander niet. Het is een gevoel en daar mag iedereen eerlijk over zijn.
    Mijn mening.:rolleyes:

Bloemetje1993, Envy91 en Yucca vinden dit leuk.
  19. Bloemetje1993

Ik wil alles van iedereen accepteren maar als mij iets tegenstaat is het zulke uitspraken en waarschijnlijk meer met mij. Maar je kan sommige mensen ermee kwetsen met wat je zegt, heb ik ook wel is ik kan ook best lomp overkomen, maar ben wel bereid om het terug te nemen wanneer ik er iemand mee kwets. En kwetst je er perongeluk iemand wel mee en het is je bedoeling niet geweest kan je wel ff zoiets zeggen van is niet me bedoeling geweest ofzo iets maar hier gaan sommige nog in de verdediging ook.... dat gaat me te ver dan accepteren mensen die zoiets zeggen mijn mening ook niet! En dan kan je respect ook niet terug krijgen + begrip....

20. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Lijkt me heel lastig inderdaad. Je wil heel blij zijn voor een ander maar voelt ook je eigen verlangen hierin. En naar mijn mening niks mis mee. Mag er ook zijn.

Helena86 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina