Wow gefeliciteerd @Envy91 !! Wat een mooie test al! Ik test morgen gewoon mee. Is 8 of 9 dpo en verwacht nog niks te zien als ik al zwanger ben maar hoop het natuurlijk wel..
dat moet je niet zeggen,nu denk ik daar de hele avond aan! Hier echt pijn in mn borsten al een paar dagen, begint meestal later, nu lijken mn tepels en huid eromheen ook donkerder dan anders, verder voel ik helemaal niks...
Nu wil ik mac donalds! Even vriend lief aankijken.... Aangezien ik net een auto voor hem heb gekocht...moehahaha
Ja voor een meisje heb ik sowieso wel wat in gedachten voor een jongen wordt t lastiger. En jij? Wil je de namen delen?
Tgoh ik verander snel van gedachten! Voor jongens heb ik soms sneller iets dan voor meisjes... maar er is wel al eens veel naar voor gekomen waarvan ik nu al weer veel niet meer leuk vind haha! Hier wat voorbeelden: Silas, Lars, Lias Mila, Nina
Zalig! Ik vind het toch moeilijk! Iets voor altijd. Gaan familie en vrienden het mooi vinden, want mijn mama vindt al mijn ideeën niet zo top
Heel veel succes aan de testers morgen!!! Hopelijk niet te veel zenuwen! Mijn duimpjes staan omhoog voor allen een roze resultaat!
Hoop zo dat t voortekenen zijn: ben de hele dag met vlagen misselijk. Alleen vanavond gaat t niet meer weg. Opgezette buik, rommelende darmen en moe, erg moe. Maar is 6dpo niet wat vroeg daarvoor? Zojuist met vriendlief afgesproken om volgende week donderdagavond te testen, mocht ik niet ongie zijn. Dan hebben we een avondje samen, is Mn dochtertje bij Mn ex en heb ik die dag ook nod. Vorige zwangerschap testte ik dags na nod met een knaller nu is nod dinsdag met 28dgn of do met 30. We wachten af .....