Normaal altijd op 9 of 10 dpo bruinverlies. Ik weet 100% dag van eisprong ivm echo. Morgen 12 dpo, wel wat menstruatie krampen maar het zet niet door. Ik ga het gwoon doen morgen
Spannend @meen88! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook menstruatiekrampen nog een week na nod, maar er loopt toch echt een gezond kindje rond hier. Wat is het rustig hier op het forum zeg in de NOD week, nog nooit zo meegemaakt (en ik heb al heel wat rondes meegeschreven). Nog meer testers morgen?
Inderdaad jammer, door tot helemaal roze gaat niet lukken denk ik, maar blijven we gewoon met een klein clubje hangen!
Ik lees nog stilletjes mee, hou me beetje op achtergrond omdat ik er niet meer zoveel mee bezig wil zijn. MeRkte dat deze maand gewoon teveel stress meebracht vandaar
Ik snap er ook echt helemaal niks meer van. Gisteravond roze bij t afvegen. Toen inmiddels 12/13 dpo. Buikpijn echt alsof ik flink ongesteld was. Rest van de avond geen bloedverlies meer gehad en als sneeuw voor de zon was de buikpijn ineens weg. Nu een beetje zeurend gevoel maar verder niks. Snap er echt niks meer van. Vorige periode werd ik donderdagavond ongesteld en brak t vrijdag echt door. Dus we wachten vandaag nog lekker af. Heb met vriendlief afgesproken zaterdagavond/zondagmorgen te testen mocht er nog niks zijn.
Ik denk dat t ook scheelde dat er heel veel mensen tegelijk waren die allemaal gingen testen en negatief of positief waren. Als je met een kleiner clubje bent zal dat ook schelen denk je niet? Maakt niks, al wachten we eeuwen. Blijft evengoed gezellig wanneer je meekletst hoor. Gunnen het jou ook zeker!
Hey dames vandaag of morgen mijn nod ga zo weet testen.. hopelijk is de test echt wat donkerder nu.. ik durf nog steeds niet echt te geloven dat het raak is..
Net getest nog steeds licht wel donkerder dan begin van de week. Maar ik blijf toch echt nog even op paars