Ik mag ook voorzichtig op roze!!!. Heb 3 testen gedaan zijn allemaal nog heeel licht op de foto bijna niet te zien in het echt iets beter! Maar omdat ik dus al heel wat miskramen heb gehad blijf ik afwachten of me testen goed gaan oplopen Zou zo blij zijn als dit goed mag gaan onze oudste word namelijk al 9 van de zomer, ik heb lang getwijfeld of ik nog een kindje wilde daardoor nu wel een heel groot leeftijdsverschil. Dus had voor mezelf ook gezegd tot januari 2019 proberen we het anders is het klaar dan is me zoon al 10 geweest dan vind ik het wel goed. Zo spannend allemaal weer dit pfff
@Tinkerbell1987 spannend hoor! Ik herken je angst vorig jaar misded abortion gehad dus wij zijn ook nog voorzichtig blij.. eerst maar eens de drie maanden halen. Maar de eerste stap heb je in handen ik leef ook van moment naar moment niet te ver vooruit. Ik hoop voor ons beiden op mooie oploop testen en een mooie zwangerschap
Ja ga maandag ff naar het kruidvat haha Heb 1 test gedaan met de gewone van de action en 2 met die early test maar daar zie je bijna geen verschil in dacht moet er meer doen want was bang dat het niet klopte met die action testen haha maar na 3x geloof ik het wel
NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017 (Door tot volledig roze!) 4 December Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 MMM Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na pauze Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 14 Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 12 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 2 na mk LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje, ronde 2 Guusje1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lolaa29, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lisetje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 na bbz Talithaaa, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 5 December BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 22 Mama-van-marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6 Anoniemmie, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Frummels, 30 jaar, 1e kindje, ronde 34 (2e ronde na 6e mk) Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Sophiex, 22 jaar, 2de kindje, ronde 2 6 December Jingle, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde na missed abortion SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Elletje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Yucca, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 1 7 December xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Scary8, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 6 (ronde 2 na vmk) 8 December meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Chrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 9 December Mie88, 29 jaar, 3e kindje, ronde 4 ( mk ronde 0 en ronde 2) Ilss, 29jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 Eilinora, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Cindy, 40 jaar, 4e kindje, 1e kindje huidige vriend, ronde 2 na mislukte icsi en mk Meiske1988,29 jaar, 2e kindje, ronde 2 10 December xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 20, ronde 2 na 2e mk Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Wennepen80, 37 jaar, 2e kindje, ronde 8 Tinkerbell1987, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Datumloos: Totaal: 34 Wachtbankje (10), Zwanger (10), Ongesteld (9), MMM (2), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Gefeliciteerd dames. En voor diegene die naar de volgende ronde gaan. Succes. Hopelijk wordt 2018 jullie jaar. ❤❤
Ik kwam nog even langs om te kijken. wow wat veel meiden op roze!! Gefeliciteerd!!! Ik ga weer door naar de volgende ronde en sta op rood. Voor iedereen op rood veel sterkte en geluk voor de volgende ronde. Hopelijk begint 2018 voor ons allemaal roze.
Hier nu weer getest, gelukkig wat oploop te zien! Mn klachten waren ineens weg sinds gisteren.. De eerste is van woensdag, de onderste van vanmiddag.
Dank je jij ook gefeliciteerd!! Nauwelijks.. heb alleen al de hele week van een trekkend gevoel in mijn liezen en aan de zijkanten van mijn baarmoeder. Soort spierpijn gevoel En de afgelopen week erg snel moe en dat heb ik normaal gesproken nooit Heb jij klachten?