Dames op rood: hele dikke knuffel en meer geluk de volgende ronde!! Hier 10 dpo, wil nog niet testen. Te vroeg en te bang voor teleurstelling. Maar dat wachten... Pff..
Na nog een positieve test vanmorgen ben ik zojuist ongesteld geworden.. Ik ben helemaal van slag en erg verdrietig...
Is je test lichter dan de anderen? Anders misschien geen mk? Bloedtest vragen bij de ha?! Ik blijf voor je duimen!
Het streepje was vandaag juist mooi en gisteren ook nog een digitale test gedaan.. En omdat ouders enzo wisten dat t de laatste ronde iui was en iedereen de testdatum wat hadden we net gisteravond t goede nieuws vertelt..iedereen helemaal super blij..
Och, wat verdrietig! Is het echt ongesteld met stolsels en dergelijke? Anders kan het zijn dat je nog gewoon zwanger bent
Oh nee Heb je krampen en verlies je ook stolsels? Of heb je toevallig nog gemeenschap gehad of tijdens de ontlasting wat meer druk moeten zetten?
hier ook licht bruinverlies bij het afvegen.. daarnaast ook veel slijmerige afscheiding, tot draden aan toe. Weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten