Oh Theekopje wat naar! Ik hoop echt dat het een tussentijdse bloeding is en je zwanger bent! Hier nog steeds het gevoel dat m’n menstruatie ieder moment los kan barsten. Hele dag inlegkruisje in maar deze is nog wit. Ik wacht nog maar even af...
Pff temperatuur weer gezakt op volgens fertility Friend 5 dpo op normaal temperatuur. Wordt hier heel verdrietig van. Wat heb ik nou aan zo een korte lf.. dan kan het eventuele vruchtje niet eens innestelen. Slik Etos zwanger worden maar denk dat ik daar nu mee ga stoppen. Werkte bij de tweede en derde wel maar nu dus niet. Hopelijk morgen weer een hoge temperatuur maar reken er niet op. Grrr meteen een ochtendhumeur.
Kan je je kaartje eens delen? En heb je ook 1 van een "normale" maand? Een dip op 5 dpo kan de gele lichaamsdip zijn. Heel normaal en niks om je zorgen over te maken. Hoef je ook niet elke maand te hebben. Dag erna is je temperatuur vaak weer hoog.
NOD-lijst 5 t/m 11 oktober 2018 05-10 Eefje1983, 35 jaar, 1e kindje, ronde 15 Theekopje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8/iui 6 (MMM) LittleSweetGreyBunny93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 MB1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Melk84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 06-10 Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 (MMM) Didi79, 38 jaar, 3e kindje, ronde 8 xxBloesem, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 07-10 SunnyShineS, 29 jaar, ronde 13 (ronde 3 na vmk) Ishaya, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Nochti, 37 jaar, 6e kindje, ronde 1 Ting86, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 08-10 ElisabethD, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 R1985, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 PinkLady88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 (na pauze) JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21(MMM) Kimmetjuh90, 28 jaar, 2e kindje(1e met huidige man), ronde 9 (MMM) Truusjee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 21 (3e ronde clomid) 09-10 Chitje, 38 jaar, 1e kindje, ronde 4 (IUI -D Bluedrake, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 10-10 LibelledePelle, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 (MMM) Annebeth, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na 2 rondes overstimulatie) (MMM) 11-10 Anoniempie1, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 Tulli, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Dag onbekend Miesje25, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na mk) Totaal: 28 Wachtbankje (25) Zwanger (1), Ongesteld (2),MMM (7), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Goedemorgen dames! Ik moet helaas op rood. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde...Ik hoop op positieve tests voor wie er nog op het wachtbankje zit! Spannend!
Ik had gisterochtend dus enkele druppels helder rood bloed, in de loop van de dag nog een paar... maar nu dus sinds gisteravond niets meer.. Officieel zou ik gister dus niet mee mogen tellen.. dus ga het maar even aanpassen vanavond als het vandaag wegblijft.. en dan zou het misschien een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn op 8 dpo. Beetje hoop...
Hmm, die is apart. Waarom is het bolletje van 6 dpo open? Heb je normaal wel een langere luteale fase? Als je nu ongesteld wordt is die echt te kort om normaal zwanger te kunnen worden.
CD27 inmiddels en nog niks te zien kwa bruine afscheiding. Ik gok wel dat mijn NOD 2 dagen schuift (alweer). Vandaag 10 dpo.
Frustrerend hè? Hier breekt t nog niet helemaal door... wel menstruatiepijn, misschien eind van de dag, of toch morgen
Omdat ik wat vroeger op moest vandaag. Lf is meestal rond de 10/11 dagen. Denk dat het door die Etos zwanger worden pillen komt .Dus daar stop ik per direct mee.
Hier ook nog geen ongi. Vandaag 15 DPO. Wel nog steeds menstruatiegevoel en kreeg net een fikse steek in m’n rug bij het instoppen van m’n dochter. Elke toiletbezoek is spannend nu