Hier ook vandaag nog geen knaller. Verwacht m eigenlijk morgen of maandag pas. Als ik vergelijk met vorige maand maandag. En dan Mn ei op woensdag.
Hier ook nog geen knaller of oploop! Wel al vanaf dinsdag extra afscheiding. Vorige cyclus had ik ook 2 dagen na menstruatie afscheiding tot aan ei. Eerste knaller kwam toen ineens al op cd 11 ipv cd 14/15. Ik ben benieuwd!
Even een vraagje.. gebruikt iemand van jullie teunisbloemolie? Ik zit nu op cd 17 en normaal gesproken heb ik rond de 21e een eitje.. en heb ik vanaf dag 17 al heel veel buikpijn. Nu niet.. Ja al wel een paar dagen licht zeurend gevoel. Dus er is wel iets bezig. Ovu testen zijn nog negatief. Mijn vraag. Kan teunisbloemolie er voor zorgen dat je buikpijn minder wordt?
Vandaag zeurende onder buikpijn en wit glanzend slijm afscheiding.. nog geen knaller, nog beetje zelfde als gisteren. Dus nog steeds afwachten
Ook geen ervaring mee. Vandaag al wel een veel duidelijkere test maar nog geen knaller. En afscheiding is echt veel wateriger.
Ja kan er minder door worden. Kan ook je eisprong vervroegen of je cyclus in de war gooien.. Het is juist voor ongemakken tijdens de cyclus /prikkelbare gevoelens. Handig ook als je pms hebt. Niet nemen ná eisprong! Ik neem het tot eisprong
Ohh echt bedankt voor je antwoord!!! Ik zit echt zo in de stress!! Ik heb al een paar dagen licht zeurend gevoel maar niet zo heftig zoals anders.. dus was al bang dat er weer niks op gang zou komen. Zoals mn vorige cyclus pff.. Hier ook nog niks hoor.. duurt lang met die eitjes. Dit is mn eerste cyclus met teunisbloem.. en oké! Als ik een positieve ovu test heb dan stop ik ermee.
Vind je? Ik zie het niet echt hahaha. Ze lijken wel een beetje donkerder te worden nu je het zegt Hopelijk deze week eitje
Zo al n hoop dames opzoek nr ei! Ik verwacht m pas volgend weekend. Dus misschien val ik buiten deze lijst. Wel vandaag begonnen met testen. Nog wit zoals verwacht!.
Ja hoor, mijn knaller zit er aan te komen, denk zeker vanavond! Blij dat mijn lichaam gewoon 'op schema' loopt na de vmk Sorry zie dat de foto gedraaid wordt....