Vraagje, wij hebben gisteravond seks gehad en verwacht dus vanavond een knaller test. Zou het verstandig zijn om vanavond over te slaan en morgen seks te hebben of gewoon beide dagen voor de zekerheid? Wat zouden jullie doen?
Je leest verschillende verhalen... iig meerdere keren per dag is iig niet goed. Maar sommige zeggen iedere dag ook niet. Ik zou t wel doen hoor, beide dagen
@wafelijzer dit vond ik op internet: Het sperma is niet van constante kwaliteit. Er zijn factoren die de kwaliteit positief of negatief kunnen beïnvloeden. In het geval van kinderwens kan het handig zijn hier rekening mee te houden. Zo raakt het sperma van een man minder geconcentreerd als hij op een dag meerdere zaadlozingen heeft. De voorraad rijpe zaadcellen raakt dan uitgeput. Het zaad is het krachtigst als hij maximaal één keer per dag klaarkomt. Binnen 36-48 uur is er weer een hele nieuwe voorraad sperma aanwezig.
Hmm nav die info dus beter om vandaag over te slaan... en jij zelf zou ook beide dagen doen? Ik neig ook naar beide dagen.... naja ik ga even afwachten of man wel zin heeft vanavond hihi. Zo niet dan alleen nog morgen. Er ligt sowieso een voorraadje klaar dus wie weet is dat ook al genoeg
Ja idd lastig altijd he! de meeste kans maak je volgens mij de dag voor en de dag van de eisprong... maarja... vorige rondes meerdere malen rondom deze dag ons ding gedaan en nog altijd niet zwanger Sorry wil geen negativiteit zaaien...
Oh dikke knuffel. Snap dat het erg frustrrend is.... jullie zijn ook al een hele tijd bezig maar hopelijk deze ronde jullie geluksronde Lastig lastig, want na die positieve test ligt het er ook nog maar aan wanneer het eitje precies vrijkomt he. Dat kan snel zijn maar kan ook 2 dagen duren. Achja we zien wel. Vorige maand ook 2/4 dagen voor vermoedelijke eisprong seks gehad en toen ook zwanger....
Ja idd als je vandaag je knaller verwacht kan hij ook nog dinsdag springen, en als hij dan morgen springt heb je ook nog kans dus als je moet kiezen zou ik voor morgen gaan... Jaa dank je... Ik hoop het zo. Het gekke is dat ik al heel lang denk (al ver voordat we begonnen met klussen voor nr 2) dat ik in oktober ga bevallen van de 2e.. en mocht ik nu zwanger zijn dan ben ik idd uitgerekend in oktober naja we gaan het zien.
Oh dat is heel apart. Zou dan wel extra speciaal zijn zeg!!! Ben heel erg benieuwd! Zit jou eisprong er ook al aan te komen??
Gister begonnen met testen, maar ik denk pas tegen t weekend. Zit nu op CD 11, normaal op CD 16 of 17 vorige ronde CD 19...
Ah oké nog even afwachten dus... Het is nog rustig hier dus denk dat de meeste nog zitten te wachten hihi
Ja ik verwacht vanavond mijn knaller! Of iig verwachtte.... tot ik net uit nieuwsgierigheid nog een test deed en deze weer veel lichter is...
Ja ik dacht er ook aan... maar heb normaal met deze testen een veel donkerdere streep! Misschien is piek wel vannacht geweest....?