Ik gebruik de app Flo, vooral ook om mijn klachtjes etc bij te houden en qua eisprong klopt die ook redelijk. Past de cyclus ook steeds aan als je bijv een positieve ovu test ingeeft.
Ik gebruik WomanLog, deze heeft ook een ‘zwanger’ variant en een’baby’ variant. Dus mocht het ooit lukken, kan ik bij dezelfde soort app blijven. Kan er alles invoeren, klachten, symptomen, tests, temp (als ik dat zou doen), baarmoederslijm enz. Hij past zichzelf ook aan als je een positieve test invoert, hij heeft het meestal goed!
Ik gebruik WomanLog, deze heeft ook een ‘zwanger’ variant en een’baby’ variant. Dus mocht het ooit lukken, kan ik bij dezelfde soort app blijven. Kan er alles invoeren, klachten, symptomen, tests, temp (als ik dat zou doen), baarmoederslijm etc.
Ja heb een app die je gemiddelde cyclus bijhoudt. Die gaf aan dat ik vandaag Mn ei zou hebben. Heb sinds gisteravond wel wat buikpijn en kleine steekjes. Maar niet zoals andere maanden. Eerste urine van de dag eruit geplast. Straks eens testen wat hij zegt. En niks drinken tot die tijd
Hier gebruik ik p tracker. Gisteravond wat slijm en vanochtend weer, Dus dacht wel een smiley te gaan zien. Maar nog niet en nu ben ik toch wel een beetje in verwarring. Iemand dit ook al weleens gehad of moet ik toch nog iets meer geduld hebben ?
Ik kan niet fijn op een zelfde moment ovulatietest doen, dus dat is wel balen. Vanochtend weer maar een klein streepje. Als je ovulatie al is geweest, zie je dan ook nog iets? Ik ben zo bang dat ik hem al gemist heb ofzo..
Dat is balen dat ongeveer dezelfde tijd niet lukt. Op t werk lukt ook niet? Ik smokkel t daar mee de wc in en dan duw ik t in mijn jaszak en kijk savonds wat t gedaan heeft. Op t werk weten ze natuurlijk ook nergens vanaf
Nog steeds geen goede ovulatietest gehad wel al drie dagen last van steken en krampen... mijn lichaam is met van alles bezig denk ik behalve zwanger worden ook geen idee wat mijn cyclus is dit is immers eerste ronde, verwacht hem toch wel deze week!
Oh oke, weer wat wijzer. Hopelijk wel snel een positieve dan. Dat zwanger worden is maar veel gewacht zeg en daar ben ik oh zo goed in
Dames ik heb mijn knaller gevonden! Deze was ook gelijk duidelijk te zien met doorlopen. Groot verschil met alle andere testjes, die kwamen heel langzaam op kleur...
Schiet mij maar lek. Zojuist weer getest. Ik denk dat ikvanavond nog maar een keer test en dan vanmiddag niet teveel drink. Eens kijken wat hij aangeeft dan Want of ik had zondag Mn knaller en had gisteren of vandaag Mn ei Of ik zit tegen Mn knaller aan...
Ik had gister hetzelfde als jou dus miss krijg jij ook pas morgen je knaller?? Of vanavond al? Hij zit er iig aan te komen! Die van mij schommelden gister ook zo erg (heb er 4 gedaan hihi)
Ik ben nu digitaal aan doen gister 1 gedaan en vandaag! Helaas nog geen smiley maar dat test tripje is wel donkerder... toch wat in aankomst? Of mag ik daar niet naar kijken
Oké dus dan is er nog hoop. Hihi. Dan ben ik dese maand wel later dan normaal. Ik zou vandaag Mn ei hebben
Zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit ja. Kijk toch ook altijd even naar de streepjes ja en weet eigenlijk ook niet ofdat iets zegt, maar aangezien je er wel oploop in ziet denk ik van wel.
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 22 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Ik moest een aantal pagina's terugzoeken naar het lijstje hihi. Maar ik ga alvast op de wachtbank zitten. Gisteravond nog seks gehad en hopelijk vanavond ook nog en dan afwachten.... Komt er nog iemand bij zitten of ben ik de enige??
Ik gebruik sinds 3 maanden ook FF, helaas zat hij er vorige ronde naast als ik het vruchtbaar slijm invulde, dus dat doe ik maar niet meer. Ik denk dat als m’n temp boven de 36.7 komt mijn eisprong is geweest, als ik naar de vorige rondes kijk. Ook heb ik Mijn Kalender, die zit bij mij ook redelijk goed met ovulatie en nod inschatten weet ik nu. Veel eieren die op springen staan hier, hopelijk een mooie roze lijst! Wij hebben ook al van alles geprobeerd qua om de dag seks, elke dag, 2 keer per dag... Mocht niet baten tot nu toe helaas . Nu om de dag, omdat het helaas een beetje moeten wordt met alle drukte die we momenteel hebben.
Nu even tijd om foto te maken, want de kleine moet naar bed en zijn we boven. Maar zo zien ze er hier uit en dat is dan maandagochtend en maandagavond en vanochtend