NOD-lijst 5 t/m 11 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amelie, 5 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de app Flo, vooral ook om mijn klachtjes etc bij te houden en qua eisprong klopt die ook redelijk. Past de cyclus ook steeds aan als je bijv een positieve ovu test ingeeft.

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik gebruik WomanLog, deze heeft ook een ‘zwanger’ variant en een’baby’ variant. Dus mocht het ooit lukken, kan ik bij dezelfde soort app blijven.
    Kan er alles invoeren, klachten, symptomen, tests, temp (als ik dat zou doen), baarmoederslijm enz. Hij past zichzelf ook aan als je een positieve test invoert, hij heeft het meestal goed!

3. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik gebruik WomanLog, deze heeft ook een ‘zwanger’ variant en een’baby’ variant. Dus mocht het ooit lukken, kan ik bij dezelfde soort app blijven.
    Kan er alles invoeren, klachten, symptomen, tests, temp (als ik dat zou doen), baarmoederslijm etc.

4. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Ja heb een app die je gemiddelde cyclus bijhoudt. Die gaf aan dat ik vandaag Mn ei zou hebben. Heb sinds gisteravond wel wat buikpijn en kleine steekjes. Maar niet zoals andere maanden. Eerste urine van de dag eruit geplast. Straks eens testen wat hij zegt. En niks drinken tot die tijd

5. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier gebruik ik p tracker.

Gisteravond wat slijm en vanochtend weer, Dus dacht wel een smiley te gaan zien. Maar nog niet en nu ben ik toch wel een beetje in verwarring.

Iemand dit ook al weleens gehad of moet ik toch nog iets meer geduld hebben ?

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  6. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Slijm kun je ook al een paar dagen ervoor krijgen. Dis kan zijn dat je die knaller nog krijgt

7. JesB

JesB Lid

6 dec 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Ik kan niet fijn op een zelfde moment ovulatietest doen, dus dat is wel balen.
    Vanochtend weer maar een klein streepje. Als je ovulatie al is geweest, zie je dan ook nog iets? Ik ben zo bang dat ik hem al gemist heb ofzo..

8. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Dat is balen dat ongeveer dezelfde tijd niet lukt. Op t werk lukt ook niet? Ik smokkel t daar mee de wc in en dan duw ik t in mijn jaszak en kijk savonds wat t gedaan heeft. Op t werk weten ze natuurlijk ook nergens vanaf

9. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Nog steeds geen goede ovulatietest gehad wel al drie dagen last van steken en krampen... mijn lichaam is met van alles bezig denk ik behalve zwanger worden ook geen idee wat mijn cyclus is dit is immers eerste ronde, verwacht hem toch wel deze week!

10. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh oke, weer wat wijzer. Hopelijk wel snel een positieve dan.
    Dat zwanger worden is maar veel gewacht zeg en daar ben ik oh zo goed in :D

meiske1988 vindt dit leuk.
  11. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Dames ik heb mijn knaller gevonden!
    Deze was ook gelijk duidelijk te zien met doorlopen. Groot verschil met alle andere testjes, die kwamen heel langzaam op kleur...

20180123_094038.jpg

LollyLolbroek86, Amelie, Yaraatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    #292 meiske1988, 23 jan 2018
    Laatst bewerkt: 23 jan 2018
    Schiet mij maar lek. Zojuist weer getest. :confused:
    Ik denk dat ikvanavond nog maar een keer test en dan vanmiddag niet teveel drink. Eens kijken wat hij aangeeft dan
    Want of ik had zondag Mn knaller en had gisteren of vandaag Mn ei
    Of ik zit tegen Mn knaller aan...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      51 KB
      Weergaven:
      23
  13. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik had gister hetzelfde als jou dus miss krijg jij ook pas morgen je knaller?? Of vanavond al? Hij zit er iig aan te komen!
    Die van mij schommelden gister ook zo erg (heb er 4 gedaan hihi)

meiske1988 vindt dit leuk.
  14. MamaTuttebel

Ik ben nu digitaal aan doen gister 1 gedaan en vandaag! Helaas nog geen smiley ;) maar dat test tripje is wel donkerder... toch wat in aankomst? Of mag ik daar niet naar kijken

Bijgevoegde bestanden:

15. MamaTuttebel

Wauw dat is een mooie!

wafelijzer vindt dit leuk.
  16. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Oké dus dan is er nog hoop. Hihi. Dan ben ik dese maand wel later dan normaal. Ik zou vandaag Mn ei hebben

wafelijzer vindt dit leuk.
  17. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo ziet het er bij mij ook ongeveer uit ja. Kijk toch ook altijd even naar de streepjes ja en weet eigenlijk ook niet ofdat iets zegt, maar aangezien je er wel oploop in ziet denk ik van wel.

18. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018

5 Februari
    Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde

6 Februari
    Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk)
    Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje
    SLP123, 30 jaar, 1e kindje
    Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14

7 Februari
    JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1
    LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2
    Yv86 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk

8 Februari

SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm

9 Februari
    Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8
    Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6

10 Februari

Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

11 Februari

Datumloos:
    MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk)
    Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk

Totaal: 22

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

Ik moest een aantal pagina's terugzoeken naar het lijstje hihi. Maar ik ga alvast op de wachtbank zitten. Gisteravond nog seks gehad en hopelijk vanavond ook nog en dan afwachten....
    Komt er nog iemand bij zitten of ben ik de enige??:)

19. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik gebruik sinds 3 maanden ook FF, helaas zat hij er vorige ronde naast als ik het vruchtbaar slijm invulde, dus dat doe ik maar niet meer. Ik denk dat als m’n temp boven de 36.7 komt mijn eisprong is geweest, als ik naar de vorige rondes kijk. Ook heb ik Mijn Kalender, die zit bij mij ook redelijk goed met ovulatie en nod inschatten weet ik nu.

Veel eieren die op springen staan hier, hopelijk een mooie roze lijst! Wij hebben ook al van alles geprobeerd qua om de dag seks, elke dag, 2 keer per dag... Mocht niet baten tot nu toe helaas :(. Nu om de dag, omdat het helaas een beetje moeten wordt met alle drukte die we momenteel hebben.

20. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nu even tijd om foto te maken, want de kleine moet naar bed en zijn we boven. Maar zo zien ze er hier uit en dat is dan maandagochtend en maandagavond en vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina