Daar lijkt t inderdaad wel op. Geen ei pijn gevoeld? Of iets wat op een ovulatie kan lijken? Lijkt me een prima timing. Aangezien je ei na de piek nog 24-48 uur nodig heeft om te springen, zit je dus helemaal goed.
Zojuist met tweede urine weer getest. Als ik deze test zie denk ik dat ik de 22e of 23e Mn knaller gehad heb. Lijntjes drogen nog wel iets na, maar zullen niet meer zo donker worden denk ik. Zal zou ik Mn ei dus vandaag of gisteren hebben. Gisteravond wel wat pijn gevoeld. Niet zoals vorige maand maar korte steekjes. We hebben t deze maand vanaf t eind van Mn menstruatie om de dag gezellig gemaakt, dus daar zal t iig niet aan liggen
Thanks meiden! Voor ik naar werk ging nog even getest en nu wel een knaller! Vanavond laat kunnen we het gezellig maken haha! Verder (nog) geen ovulatiepijn gehad, normaal heb ik dit na de eerste knaller dus ben benieuwd!
Gisteravond gezellig gemaakt hier en kon toch niet in slaap komen en toen werd jasmijn rond kwart voor 1 wakker en even bij gezeten en moest plassen en dacht waarom niet en had goed gevoel erbij. Nu vanavond ook nog gezellig maken en dan kom ik gezellig bij op wachtbankje. Als ik achter laptop zit zal ik mezelf erop zetten of iemand moet het toevallig willen doen voor mij
Ik was nog niet bekend met het wachtbankje. Dat is dus dat je eisprong geweest is? Ik doe geen ovutesten maar ben er zeer van overtuigd dat die van mij ook al geweest is. Kan ik er dan ook bij? Groep wordt al lekker vol trouwens. Maar nog niemand op 11 feb.
5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86, 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk Qwerty123 , 27 naar, 2e kindle, ronde2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10 Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 25 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]