Ah wat balen!! Maar je cyclus is wel eindelijk afgelopen. Succes met de volgende ronde, hopelijk verloopt die wat soepeler
Hier ook geen piek gevonden. Testen lopen af.. gisteren heel veel buikpijn gehad. Vandaag ook wel maar minder als gisteren. Vanmiddag veel geel dik plakkerig slijm. Morgen nog 1x proberen te klussen en dan maar wachten. Ik vertrouw die testen soms ook niet..
Ik weet ook niet altijd hoe betrouwbaar die testen zijn.. ik kijk ook altijd naar afscheiding en temperatuur ook. Daardoor wel zekerheid van mij ei (denk ik haha)
Ik heb het opgegeven met de ovulatietesten. Heb nog niets gevonden, zit nu op dag 16. Vanochtend vertrokken voor een weekje wintersport en geen zin om door te testen. Hopen dat het door genoeg klussen gewoon op die manier raak is. Merk ook dat ik alleen maar nerveus word dat ik geen ei krijg ofzo.
En ik had pas op cd 19 positieve test. Misschien is je cyclus gewoon wat langer deze keer? Heel veel plezier op wintersport!
Ovutest nog niet positief... eitje komt iets later denk ik... zal mn NOD dan misschien ook niet kloppen...
Ik weet inderdaad dat hij er nog aan kan komen, maar heb geen zin om op vakantie te testen enzo. Hopelijk voel ik het dus weer gewoon.. Weekje wintersport is iig goed voor het stressniveau
Hier ook een later ei, hoewel die nog niet echt laat is. Gister veel rekbaar slijm, dus hoop dat hij vandaag springt (gister heel goed geklust haha). Temp van morgenochtend afwachten!
Hier ook nog geen ei gespot. Ik geef t op. Of ik heb zo getest dat ik m gemist heb, of heb m nog niet gehad. Al lijkt me dat stug zo laat in de cyclus. Testen blijven wel redelijk positief. Twee duidelijke strepen. Een net wat donkerder dan de ander. We zullen t wel zien.