Kan dat gelukkig nog wel. En beiden nachten rond 4u wakker geweest en wel een tijdje wakker gelegen. Dus dat kan ook een verklaring zijn. Misschien dat ik, als dat vannacht weer gebeurd, ik dan ook even temperatuur opneem. Kijken of het ook verschilt met de ochtend
Meiden die temperaturen. Zetten jullie in het weekend je wekker zodat je elke dag om dezelfde tijd temperatuurd? Ik wil dat in de volgende ronde ook gaan proberen mocht ik ongi worden.
]5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86, 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk Qwerty123 , 27 naar, 2e kindle, ronde2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10 Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindjd, ronde 5 (1e na 2x vmk/bio-z) 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 27 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Pff heb sterk het gevoel dat me ei nogsteeds niet is geweest... Hmm wat is dat nu toch ondanks dat ik sinds maandag ofzo positieve ovulatie testen Heb, gisteren die knaller..... Snap niks meer van ovulatietesten en mijn lichaam +temp #dompermodusaan
Vertrouwen houden hè, positief blijven! Je hoeft niets van je eisprong te voelen. Gewoon nog door klussen en je ovulatie testen en temperatuur nog even in de gaten houden. Het kan nog wat langer duren misschien
dat knuffelen vandaag nog gedaan, maar houden we niet langer vol. Dan hoop ik echt dat ie morgen uiterlijk is Pff dat wachtbankje is beter dan dit !
@MotherOfAnAngel dat is balen! Lukt het niet voor manlief of voor jou? Als ik vragen mag! Tipje voor alle dames: bij op=op voordeelshop predictor early/express 2verpakking voor 4,95!
Beide. Maar vooral lukt het niet om zovaak die moet-seks te hebben. 1x omdat ik een positieve ovu heb gaat wel. Maar nu al een 5 dagen zo... 3e keer moetje Word gewoon nog lastiger dan het al is. Ik kan me er wel overheen zetten alleen helaas lukt het manlief niet om klaar te komen onder druk. Duurt dan zo 2 uur en is niet vol te houden :/