Wat spannend!! Ik heb afgelopen zondag ook mn knaller gehad. Dag erna ook positief alleen wat lichter. Ik heb de nacht ervoor gemeenschap gehad en gisternacht op vandaag. Ben benieuwd erg spannend!! Hopen op een positieve test dit keer.
Ja hier ook maandag al een stuk lichter. Geen ei gevoeld eigenlijk, maar ook niet echt mee bezig geweest. Zaterdagnacht en zondagavond nog gezellig gemaakt. Vanavond nog maar een keertje voor de zekerheid en dan zien we wel wat t wordt
De spannende dagen breken weer aan dames! Hebben jullie een afleidingstechniek om de komende week/weken door te komen?
Ja spannend!! Nee eigenlijk niet haha! Ik neig telkens weer naar de zwangerschapstesten. Ik blijf er dit keer echt van af tot na mijn nod.
Oooh vreselijk hè, ik wil ook zo graag testen! Probeer voor het weekend een testje! (Volgende week pas hoor) maar Pff, dat wachten niets voor mij
Ja echt! Ik moet nog tot 9 feb wachten. Lijkt nog zooo ver. Geduld loont zeggen ze he haha! Spannend laat ons weten wanneer je hebt getest x
Ik vind deze periode ook weer verschrikkelijk. Wachten duurt zo lang! Bah. Ik wacht tot 7 februari, op mijn verjaardag
Nou eigenlijk nog niet, afgelopen 2 dagen wel druk geweest. Dus dan vliegen de dagen voorbij. Heb er dan ook niet zoveel last van. Vandaag wel veel misselijk/weeïg gevoel. Bijna de hele dag door. Maar zou ook ziek kunnen worden natuurlijk..
Dames even jullie hulp nodig. Heb de 28e Mn knaller gehad savonds. In de ochtend was ook al een piek te zien. Dan betekent t toch dat je binnen 48 uur je ei hebt? Zaterdagavond de 27e voelde ik wat steken en pijn in Mn onderbuik. Kan dit t al geweest zijn? Of zou t echt pas gisteren of vandaag geweest zijn? Hebben t zaterdagnacht en zo dagavond gezellig gemaakt en vanavond nog een keer. Zou dat genoeg meoten zijn?
Ja 24-48 uur na je eerste positieve ovulatietest springt je ei dus zondag of maandag? Maar goed kan zaterdag avond want je weet natuurlijk niet van vrijdag avond/nacht?
Snapt iemand dit? Link naar mijn post met mijn vraag http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/baarmoedermond-hoog-zacht-en-open.670768/
Pff het wachtbankje lijkt nu al eeuwig te duren , en die testen roepen me gewoon.... Heb met mezelf afgesproken niet voor 15 dpo te testen maar vraag me af of ik 10 dpo toch ga proberen
Uhm. Ik heb dat ook na mn ei.. hij is nog iets hoog en zacht.. Alleen als je je ei hebt dan kun je er echt bijna niet bijkomen. Dat lukt echt bijna niet.. kon je er nu makkelijk bij?
Ik ga donderdag na de huisarts. Elke maand weer die buikpijn na mn ei tot menstruatie. En geen lh pieken kunnen vinden maar wel gewoon ongi worden.. wil dat onzekere gevoel kwijt
Misschien wel goed dat je naar de huisarts gaat. Mocht het niks zijn dan weet je dat in ieder geval. Ik snap heel goed dat je dat onzekere gevoel weg wilt!