Heeft er hier iemand ervaring met tarwekiemolie? Als ik het goed begrijp kun je daarmee beginnen na de eisprong? En als ik nou ook de Etos zwanger worden tabletten wil nemen, begin je daar dan meteen mee en kan dat samen met tarwekiemolie?
Hier sinds vanochtend een beetje rood, dus ongesteldheid zal wel doorzetren. Was 1ste ronde na het stoppen van de pil, dus cyclus doet het wel goed. Zit altijd met mijn telefoon op het forum en mezelf op de lijst zetten heb ik nog nooit gedaan. Straks misschien met de laptop even proberen of is er iemand die het voor me wilt doen ? 7 februari LeinRob, 34 jaar, 2de kindje en ronde 2
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Welkom nieuwe dames! @wafelijzer, sterkte met het verwerken van de vmk! Hopelijk is je cyclus niet al te ontregeld. Heb geen ervaring met tarwekiemolie. Had er sinds kort niet eens van gehoord, dus geen idee of het ook samen kan met de tabletten.
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Inderdaad! Mijn menstruatie is weer voorbij dus nu gaat het echt beginnen voor ons. Mijn vriend en ik vinden het toch wel weer heel spannend ook al hebben we het al een keer meegemaakt. Toch weer een hele stap.
Bij mij gaat het nog even lekker tekeer, maar wordt al wel iets minder gelukkig.. Mijn man zegt continu dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Stuurt hij vandaag een artikel van wat mannen kunnen doen om beter vruchtbaar te zijn. Toch schattig dat hij er wel ook echt mee bezig is
Ahh wel heel lief! Herkenbaar ook hoor.. "schatje, het komt wel" *zucht* Maar ondertussen praten over baby's etc etc
Nee, vooral niet teveel mee bezig zijn. Toch een stuk makkelijker als je niet van alles voelt of denkt te voelen in je lichaam
Ahh dat is wel lief. Mijn vriend heeft het er nu ook echt elke dag over. Toch ook wel fijn om samen beetje weg te kunnen dromen.
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hey meiden, ik meld mij ook aan.. vanmorgen helaas toch de menstruatie doorgebroken. Wij gaan nu ronde 6 in. Ik heb mij voorgenomen dit keer minder ermee bezig te zijn, dus ik zal mij wat meer op de achtergrond houden.. maar ik lees wel graag mee, als dat mag? Hopen op een vruchtbare maand!