Vanmorgen toen ik op de bank zag voelde het alsof er iets uitkwam en durfde gewoon niet naar de wc. Net toch maar geweest en ietsje pietsje roze met afvegen en nu maar tampon in gedaan en kijken hoe het verder gaat lopen. Zou wel vroeg zijn voor ongesteldheid en dacht dat ik met 27 dagen al een iets kortere cyclus had. Hoop dat test van gisteren te vroeg was is nu dus even weg.
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal. Ik heb inmiddels contact gehad met het ziekenhuis, moet vandaag nog even heen en weer rijden om nieuwe spuiten op te halen, want ze weigeren om ze uit te laten leveren door onze eigen apotheek. Dus straks nog naar Amsterdam. (Ik woon in Eindhoven) Maakt de situatie ook niet beter hoor..
Wat balen zeg! En van Eindhoven helemaal naar Amsterdam is inderdaad ook niet ideaal. Pfff het zit je ff niet mee. Jammer! Maar wie weet, menstruatie is nog steeds niet gekomen toch? Dus het zou wel nog kunnen.
Wat ontzettend kut dat het is doorgebroken en al zo vroeg . En zo’n end moeten rijden helpt ook niet idd. Rustig aan en een dikke knuffel!