@wafelijzer Wat rot, een witte test. Sterkte! @leinrob Ook al heb je een witte test gehad, je houdt toch een beetje hoop hè? Bloed zien is altijd balen .
Helaas maar 8 dpo is veel te vroeg ook om een streepje te zien Gemiddeld is de innesteling pas op 9dpo
Hier een witte test zaterdagochtend... Vanmorgen was ik niet thuis ... Jammer van diegene op rood of net als ik een negatieve test... Ik zie ook al een paar keer twee streepjes passeren... voorzichtig gefeliciteerd!
4 Februari (speciaal voor Lolly) Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na miskraam 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 Conejita, 39 jaar derde kindje, ronde 1. Juf 1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vmk (MMM: pregnyl op 21/01, IUI op 23/1) 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86, 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk Qwerty123 , 27 naar, 2e kindle, ronde2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10 Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 9 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindjd, ronde 5 (1e na 2x vmk/bio-z) 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM menopur + Pregnyl 11 Februari Datumloos Totaal: 29 Wachtbankje (20), Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Whaaa ik weet het niet Ben zo bang dat het mis gaat. Maar de testen zijn wel duidelijk Als ik dinsdag niet ongesteld word, wat moet ik dan doen? Dokter bellen of verloskundige? Ik heb nog geen idee naar welke verloskundige ik wil eigenlijk.. Geen idee hoe dit allemaal in zn werk gaat
Als jij het niet weet, dan denk ik wij hier allemaal wel en zeg ik gefeliciteerd, je bent zwanger !! Ik dacht eerste keer ook dat ik naar de dokter moest, maar nee je kan net zo goed gelijk een verloskundige zoeken en daar afspraak maken. Moet je waarschijnlijk een vragenlijst invullen en dan ligt het er net aan of ze zelf een echo apparaat hebben of dat ze dat extern hebben en dan komt er intake gesprek bij verloskundige en dan dus met echo of moet je zelf ergens bij echo bureau regelen. Tenminste als ik het mij goed herinner
Bedankt voor alle reacties! Ik zal eens samen met mij vriend gaan kijken naar verloskundigen hier. Nog tips waar ik op moet letten bij het zoeken naar een verloskundige??