4 Februari (speciaal voor Lolly) Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na miskraam 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 Conejita, 39 jaar derde kindje, ronde 1. Juf 1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vmk (MMM: pregnyl op 21/01, IUI op 23/1) 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86, 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk Qwerty123 , 27 naar, 2e kindle, ronde2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10 Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 9 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na 2x vmk/bio-z) 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM menopur + Pregnyl 11 Februari Datumloos Totaal: 29 Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ben misschien echt een muts hoor, maar ik denk dat als ik eindelijk een 2e streepje op een test zie, ik mezelf graag op roze zou zetten na al die maanden. Geen idee hoe die andere meiden erover denken, maar ik denk ik zeg het even .
@MotherOfAnAngel misschien te vroeg getest? Is dat een vroegetest die je eerst heb gedaan? Die lichtpositief aangaf? Misschien kan je met een normale test nog niet positief testen, omdat er nog niet genoeg hcg in je lichaam aanwezig is. Ik duim voor je!
Ik ga vrijdag testen als niets eerder het feestje komt verpesten. Geen idee hoe lang deze cyclus gaat zijn, maar dan kan ik met een beter gevoel een biertje drinken met de carnaval..
Ja ik probeer met kruidvat woensdag of donderdag morgen.. als die negatief is test ik ook niet weer..
Het is ook nog even tot vrijdag, maar vooralsnog gaat het wachten best prima. Hopelijk blijft dat.. Hihi. Al wil ik het ook graag weten zodat ik niet ineens weer doorlek. De laatste twee keren zo enorm ineens ongesteld geworden, dat wil ik niet ineens op het werk hebben..
Nee dat snap ik helemaal.. Hier heeft Mn man de testen verstopt en krijg ze pas vrijdag morgen terug!
Deze van vanochtend met goed turen. Was een action test. Niet meteen zichtbaar. Maar na een halfuur pas. Is ie dan wel geldig?
Ik zie idd vaag een streepje! Is het streepje gewoon roze van kleur?? Volgens mij is het dan namelijk oké maar ik heb er ook niet alle verstand van. Wanneer wil je weer gaan testen? spannend hoor
Nee helaas niet geldig... Zo is een Facebook vriendin erg teleurgesteld geworden vorige maand Precies na een half uur ook
Ik zie ook een streepje! Maar weet nou niet of ie dan wel geldig is. Ik ga duimen voor je!! Ik ga donderdag of vrijdag pas testen. Bang dat ik negatief test.
Jawel maar was even nieuwsgierig vanmorgen. Vannacht flinke buikpijn gehad en de hele dag misselijk al. Ben pas 8/9 dpo vandaag. Dus nog erg vroeg. Heb nog een.l Kruidvat liggen en twee action testen. Maar wacht daar nog even mee tot vrijdag