Pff jeetje dames wat deprimerend al dat rood... Hier morgen NOD. Vind het spannend wel. Had vanmorgen flinke ongi krampen maar niets te zien ... dus heb wel weer wat hoop. Probeer echt positief te blijven... Ik heb al wel sinds zondag hoofdpijn... maar dat kan ook komen omdat ik erg slecht slaap.
En ik weet niet in welk nod groepje jullie terecht komen of hebben jullie je nog niet aangemeld en anders verzet ik mijn nod gewoon een beetje om bij jullie te blijven. Vind dit een fijn groepje en anders ga ik toch wel elke keer spieken omdat we elkaar nu toch al een beetje digitaal kennen. Dat mag toch wel mijn nod verschuiven ??
Grr heb meestal een cyclus van 30/31 dagen nu zit ik op 34 en nog niks en alle testen negatief .. En mijn eisprong heb ik rond de normale tijd gevoeld . Heb nooit afgeweken van cyclus.. ok hoop echt niet dat ik straks een onregelmatige lange cyclus ga krijgen
Tuuuuurlijk We zitten in het NOD clubje 5 t/m 11 maart 2018 kom gezellig erbij dan gaan we daar volgende maand allemaal op roze gewoon
Temperatuur daalt al 3 dagen met 0.1 Vandaag witte test Zal vandaag of morgen mijn regels krijgen Heb mijn zinnen al op maart staan dus kom maar op ronde 6
Wat ook het rare is, wij hebben al 3 kinderen en dat ging allemaal redelijk vlot, zwanger raken etc. Nooit ovulatietesten gebruikt ook. En op het moment dat man en ik besloten een 4e zou welkom zijn, heb ik altijd het gevoel gehad, dit kan wel is heel moeilijk gaan worden.. en lang gaan duren, meestal blijkt je voorgevoel dus toch wél goed te zijn
Bizar he! Ik wist eigenlijk vooraf ook al dat het lang zou duren bij ons... en we gaan bijna ronde 7 in... Wel heel fijn dat het 3 keer is gelukt bij jullie!
Ik had eerst helemaal dat gevoel niet dat het lang zou duren. Maar nu heb ik echt het gevoel dat het heel lang gaat duren. Hoop heel erg van niet, maar tel echt al af tot september, dan zijn we een jaar bezig en kunnen we verder voor mijn gevoel. Hopelijk allemaal totaal niet nodig, maar tot nu toe lukt het nog niet zo best :’).
Snap ik ik lees wel vaker deze uitspraken en ze kunnen best pijnlijk aankomen... haha sorry mn emoties zitten hoog vandaag
Sow. Een hele hoop gemist na een dag werken zeg. Balen dat er weer zover meiden op rood zijn zeg! Sterkte meiden! Twijfelperiode is echt ontzettend lastig he? Je voelt vanalles , je weet helemaal niks. Die onzekerheid is killing. Hier flink druk gehad vandaag en geen tijd gehad om ook maar iets te voelen. Echter vanochtend wel misselijk maar ja wie zegt dat t wat betekent.
Eerste roze afscheiding vanavond. Zal morgen wel ongi wakker worden 11 dpo vandaag Me LF is gelukkig nog hetzelfde als altijd Vorige 2 maanden was die 13 en 17.. door biochemisch/vmk)
4 Februari (speciaal voor Lolly) Lollylolbroek, 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na miskraam 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) SLP123, 30 jaar, 1e kindje Patchwork, 32 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 14 Conejita, 39 jaar derde kindje, ronde 1. Juf 1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na vmk (MMM: pregnyl op 21/01, IUI op 23/1) 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86, 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk Qwerty123 , 27 naar, 2e kindle, ronde2 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10 Haagsmeisje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 9 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 (1e na 2x vmk/bio-z) 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 Silsil, 28 jaar, 2e kindje, MMM menopur + Pregnyl 11 Februari Datumloos Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (2), Ongesteld (10) MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.