Wel grappig dat t altijd zo rustig is tot aan de eitjes. En t daarna langzaam opbouwend is tot aan de nod week. Dan gaat t los met de berichten
haha ja heb een dag gewerkt moet je 5 pagina's teruglezen.. Jullie nog plannen vandaag? Ik ga zo mt mn zusje en dochter ikea onveilig maken haha. Eerst ff ovutestjes bestellen
Hoi meiden, Lijkt mij gezellig om mee te kletsen. Ik heb net een mk achter de rug was 9 weken zwanger dus heb geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Ik bekijk het positief en dan hoop ik dat mijn bod rond de 2e week van februari is. Wilt iemand mij op de lijst zetten? 31 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk
Hier ook geen nieuws, lekker aan het werk vandaag. Nog 9 dagen tot mijn eisprong waarschijnlijk... :’)
Ik ga denk ik vrijdag of zaterdag beginnen met ovulatie testen. Wilde dat eerst niet doen, wil er niet teveel mee bezig zijn. Maar afgelopen keer was ik zo onzeker wanneer ik nou overtijd zou zijn. Dan ben ik er nog veel meer mee bezig. Hopelijk is dat minder als ik mijn eisprong kan traceren
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje SLP123, 30 jaar, 1e kindje 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Lollylolbroek, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 5 t/m 11 feb 2018[/B] 5 Februari Amelie, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Boterbabbelaar, 25 jaar, 2e kindje, 1e ronde 6 Februari Madeliefje26, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 (1e na vmk) Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje SLP123, 30 jaar, 1e kindje 7 Februari JesB, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MamaTuttebel, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 LeinRob, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Yv86 31 jaar 3de kindje ronde 2 na vmk 8 Februari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6 Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde 67, wachten op volgende ronde mmm 9 Februari Sasja88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 8 Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 10 Februari Lelie89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 11 Februari Datumloos: MotherOfAnAngel, 23 jaar, 1e kindje , ronde 5 (1e na 2x vmk) Lollylolbroek, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde na mk Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE = .....] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wat rot voor je Hopelijk snel een plakker. Ik heb ook nog geen nieuws. Nu afwachten tot mijn menstruatie stopt om er eindelijk voor te gaan.
Ohnee meid wat rot voor je. Dikke knuffel! Ik kreeg geen meldingen meer, echt vervelend... Maarja heb verder ook niet veel te melden.. alleen stomme buikpijn die erg op ei pijn lijkt? Maar dat kan niet aangezien ik afgelopen woensdag een vmk heb gehad. Heb nu alleen nog wat roze verlies en de ovu test (voor de zekerheid gedaan) geeft alleen een licht streepje dus.
Hè meiden, Vraagje, kan je Ovulatietest ook oplopen? Zoals een zwangerschapstest. Of is het gewoon ja of nee? Ik test nu 1x per dag (einde van de middag of begin van de avond). Weet namelijk niet precies wanneer ik mijn ei kan verwachten, aangezien mijn laatste cyclus ineens anders was...
Ja dit kan zeker. Maar kan ook ineens knal zijn. Meeste loopt die op en als het donkerder wordt 2x per dag testen. Dank jullie meiden @MotherOfAnAngel je hebt mij wel2 jaar ouder gemaakt
@Sasja88 Ja, het hele zwanger worden bestaat uit wachten... :’) @wafelijzer Ik heb een LF van 14 dagen dus mijn ei is meestal mooi op tijd idd . @SLP123 Volgens mij lopen ze bijna nooit op, maar is er gewoon ineens een knaller. Maar ik gebruik ze zelf niet, puur van wat ik gelezen heb.